1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheid X-tra

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door aura5107, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Graag postcode en huisnummer vermelden.
    Niet gehaalde snelheid? niet mailen, maar bellen en als klacht doorgeven dat de snelheid niet gehaald wordt.
    met groet,
     
  2. onderzoek zichtbaar

    Voor die mensen die onvoldoende vertrouwen hebben in de technische speurtocht van MK met betrekking tot het snelheidsprobleem van het X-tra abonnement goed nieuws.

    Vanmorgen zijn er een tweetal monteurs bezig geweest bij mij in de wijk om de signaalsterkte van 'straat' naar de woningen door te meten. Ik ga er even vanuit dat deze metingen een gevolg zijn van de problematiek rondom de snelheid.

    Misschien is het een lichtpuntje en misschien zie ik het wel helemaal verkeerd. Maar vanachter een computer het systeem doormeten en oorzaken proberen te elimineren is onzichtbaar voor de consument. Daadwerkelijk personen zien die bezig zijn de kabel is positief te noemen.

    Oja......was de Schelpenwijk in Middenmeer.
     
  3. Voor de duidelijkheid. Het gaat niet om de snelheid van X-tra.
    Het gaat om alle abonnementen.

    Ik heb zeker wel vertrouwen in Multikabel, maar dit duurt veel
    te lang. Bovendien weet een monteur niet eens waar het over gaat
    als ie vandaag bij je zou komen kijken.

    Maar metingen zijn fijn.. hoop dat er snel iets uit komt.
    Kan ook de zoveelste klant zijn waar ze meten zonder resultaat he.
    Ze hebben bij mij in de straat en in huis ook gemeten.
     
  4. Postcodes noteren heeft geen enkel nut, want dit is al lang bekend bij Multikabel.
    Enige wat nut heeft is dat mensen die dit probleem ervaren dit dan ook aanmelden bij de helpdesk...
     
  5. Heeft dan echt iedereen al de HD gebeld en een klacht doorgegeven dat de snelheid niet gehaald wordt?

    met groet,
     
  6. Als het probleem dus al een paar weken bekend is bij MK maak ff een berichtje op de site dat er problemen zijn onstaan en daarbij de melding dat als je na de upgrade opeens problemen hebt dat je dan moet bellen. (even een wilde suggestie) Maar wat zie je op de site over dit euvel? Niets. Of gaan ze iedereen met een nog openstaande case/ticket persoonlijk bellen? Nee... toch?
     
  7. een aantal mensen (waaronder Remkove en ik) hebben dit aanmelden van het probleem maanden geleden al gedaan, toen konden ze al vermoeden dat er problemen waren, maar al die tijd is er niets gedaan.

    gr. Ron
     
  8. en vergeet vooral niet om geld terug te vragen want in mijn geval deden ze daar absoluut niet moeilijk over.

    daarentegen heb ook ik liever een snelle verbinding.
    maar ja wat niet is dat niet komt (oud chinees spreekwoord)

    gr.
    sjaak
     
  9. Moest je daarvoor een aangetekende brief versturen?
     
  10. een aantal mensen (waaronder Remkove en ik) hebben dit aanmelden van het probleem maanden geleden al gedaan, toen konden ze al vermoeden dat er problemen waren, maar al die tijd is er niets gedaan.

    gr. Ron[/quote]

    Dat heb je zelf van MK of is het een aanname van je?
    Ik denk dat het namelijk niet het geval is.
    met groet,
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina