1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheid X-tra

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door aura5107, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. de frequenties van internet en rtv liggen dermate ver uit elkaar dat dit onmogelijk zou moeten zijn, vandaar mijn grote vraagteken nu boven mijn hoofd ;)
     
  2. Het valt me ook op dat ik smiddags heel even volle snelheid haal, 2550kb/s tot een uur of 12 smiddags.
    Daarna kom ik niet boven de 80/200 kb/s en 's avonds na 12uur snachts werkt alles weer op volle snelheid..
     
  3. Voorlopige downgrade naar Power

    Zojuist door MK gebeld met betrekking tot de stand van zaken X-tra-snelheid.
    De probelemen zijn er nog steeds en dus niet opgelost. Om mij als abonnee van het X-tra abonnement tegemoet te komen heeft MK mijn abonnement teruggezet naar het power-abonnement met terugwerkende kracht vanaf mei 2007. Het teveel betaalde geld ten opzichte van het X-tra abonnement wordt teruggestort.
    De afgelopen week heb ik minimaal 1 maal per uur gedurende de dag een snelheidstest gedaan van MK. In totaal heb ik ruim 60 tests gedaan over de periode 5 sept tot 10 sept. Mijn gemiddelde snelheid over al die dagen en tests kwam tot een bedroevende 378,79 KB/s

    Ik ga de tests voorlopig volhouden met het huidige Powerabonnement heb hoop dat er snel een oplossing wordt gevonden voor de problematiek rondom het X-tra abonnement.

    De beller van MK gaf aan dat hij andere X-tra abonnees ook deze 'aanbieding' zal aanbieden.
     
  4. Re: Voorlopige downgrade naar Power

    En langzaam maar zeker wordt het X-tra abbo afgewimpeld.
    Gaat het niet een beetje opvallen dat steeds meer abbos hun snelheid niet meer halen.
    Eerst gaat X-tra knallen,maar nu bloedt hij dood.
    Alles wordt gelijk getrokken dus moet X-tra eruit.
    En ja ik merk ook snelheidsverlies waar ik nog nooit last van heb gehad.
     
  5. Re: Voorlopige downgrade naar Power

    Zoals eerder aangegeven hou ik ook de snelheid van mijn Power-abonnement bij via de snelheidstest.
    Sinds vanmiddag 15:55 uur 6 tests gedaan. Mijn snelheid komt niet hoger van een gemiddelde van 221,43 KB/s.

    Weet niet meer wat ik eraan kan doen. Zal ook eens een paar tests doen via mijn klap via wifi.
     
  6. Re: Voorlopige downgrade naar Power

    - De "grote" Xtra problemen zijn beperkt tot één gebied, er wordt hard gewerkt om de oplossing te vinden.
    - Xtra gaat er niet uit, Casema en Home hebben hetzelfde abbo.
     
  7. Re: Voorlopige downgrade naar Power



    Wil niet zeiken Cees maar Casema en Home hebben deze abbo vorm niet.
    Hun snelste zit op power niveau.
    Dus als dit de toekomst is ben ik weg.
     
  8. Tja als er iets me sterk lijkt is dit het wel, waarom is het dan in een beperkt gebied slecht, en in zo een beetje het hele gebied wel prima in orde?
    Je ziet hier alleen de klagers, de mensen zonder problemen melden zich niet even aan om ook dat eens te melden...
    Laat ik de eerste zijn, mijn abonnement is ook een extra abonnement, en ik heb een prima stabiele verbinding!
     
  9. wieringerwerf ook bagger

    Hallo,
    Ook ik "had" een xtra abbo. Ook ik heb nooit de goeie snelheid gehad.Ook ik heb monteurs etc. thuis gehad.
    En ook ik kreeg geld terug en een power abbo.

    En ook ik denk er hard aan om "iets" anders te gaan zoeken.

    En ja klagers vind je op forums en ja het is zo dat de Wieringermeer een achtergebeven gebied is op Xtra snelheid.

    Alleen klagers gaan namelijk op zoek naar een verklaring waarom iets het niet doet.
    en alleen klagers komen dan op een forum als dit. Ik herken alle problemen met het Xtra abbo omdat ik die zelf ook heb en ik heb ook alles afgezocht en gedaan.

    Werk toevallig zelf op een soortement van helpdesk en ik mag wel zeggen dat ik nog nooit zukse domme emails met tips heb gehad als van multikabel.
    op den duur waren ze zo in de war en/of klaar met meneer Sjaak dat ik zelfs de onderlinge mail gestuurd kreeg waarin de operator op der klo.. kreeg dat ze het niet goed deed.

    Praat mij dus niet over klagers want die zijn er nog ZAT.

    Gr.
    Sjaak
     

  10. In het begin van dit draadje vroeg CeeS met name naar abonnees van Wieringen en de Wieringermeer.
    Ik ben een abonnee uit de Wieringermeer maar weet niet precies of deze 2 gemeentes dat éne gebied zijn.

    Door de 'klagers' in ieder geval bekend te laten maken in welke gemeente ze wonen zal, als MK dat nog niet weet een beter overzicht krijgen.

    En zoals Sjaak hierboven schrijft (welkom op het forum) klagers zijn op zoek naar een oplossing/oorzaak. Mensen die niet klagen zijn tevreden.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina