1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheid X-tra

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door aura5107, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuurlijk word je daar mal van!

    Het neemt alleen niet weg dat je toch beter gewoon een correcte testmethode kunt opschrijven waar andere mensen ook wat mee kunnen, en geen test waarbij bijna niemand de snelheid kan halen, daarom wijs ik er even op...
     
  2. Alles aan deze kant geprobeerd, zelfs 2 maal 100 mb downwen komt nu uit op 474 kb/s voor een X-tra.
    Na honderd maal bellen of meer en 2 maal een monteur op locatie geweest, ook deze mensen hebben van alles gedaan en ook waargenomen maar kunnen niks voor ons betekenen.
    heb momenteel hier 3 modems staan, wat wil je nog meer weten!!!!
    Ben het met Big-Jack eens, het wordt nu wel eens tijd dat er echt iets gaat gebeuren bij MK en CeeS we zijn weer een week verder en nog steeds niks gehoord van wie dan ook.(wat en hoelang is binnenkort) Het is toch niet vreemd dat je hier wanhopig van wordt, volgens mij hebben ze het druk met andere dingen bij MK o.a snelheidsverhoging van andere abbo en hebben ze geen tijd voor ons, ik denk dat ze dit niet kunnen oplossen.
    Saywhat het is prima dat je ons wilt vertellen hoe wij het moeten doen maar ik ben er al vanaf januari mee bezig, dus kun je rustig aannemen dat we van alles geprobeerd hebben.

    Aura5107
     
  3. adem rustig in en uit, lees dan nogmaals wat ik vertelde in het vorige stukje: Je helpt ook anderen door correcte info hier neer te zetten...
    Ik heb dus niet geprobeerd jou te helpen

    Meer wilde ik niet zeggen, je verkiest echter een aanvallende stijl lijkt wel :?
     
  4. Ik heb e.e.a. nagevraagd bij Multikabel:

    Ik heb nu even geen tijd om er uitgebreid op in te gaan maar er wordt momenteel hard gewerkt aan een oplossing. Het enige wat niet goed is, is dat jullie beiden dus niet op de hoogte gehouden worden dat er aan gewerkt wordt. Ik heb contact opgenomen met Multikabel en men zou dit corrigeren en jullie op de hoogte brengen van de ontwikkelingen.

    Voor zover het er nu uitziet lijkt het een probleem te zijn wat niet overal optreedt en ook alleen met sommige types modem en firmware. Er loopt op dit moment een test waarbij verschillende instellingen op de modem uitgeprobeerd worden en constant snelheid gemeten wordt.

    Zodra er meer bekend is over een oplossing zal ik dat hier melden.

    Het verzoek van Multikabel is wel als er meer mensen zijn waarbij de snelheid van Extra achterblijft dit hier even te melden, dan kan dat meegenomen worden bij het uitvissen waar dit probleem zit. Dus andere Xtra klanten met problemen, graag hier even melden met gemeten snelheid en woonplaats.

    Dat de snelheid af en toe niet het maximum haalt is acceptabel, maar in 90% van de tijd moet de snelheid wel gemiddeld goed zijn.
     
  5. Ik blijf rustig ademen want ik wil eerst nog meemaken dat de utp kabel smelt en de router verschrompelt van de hitte vanwege de snelle X-tra verbinding :P .

    Je bent de zoveelste die een advies geeft waar je mee moet downen voor een correcte snelheid vandaar misschien een niet goed overkomende reactie.
    Hier een paar voorbeelden:

    Helpdesk MK: speedtest.nl
    Monteurs MK: speedtest.net
    CeeS: speedtest.multikabel.nl de online snelheidstest
    Saywhat: 2 x 100mb downloaden van multikabel.speedtest.nl

    Aura5107
     
  6. Hoi Aura5107

    Ik begrijp je reactie heel goed, ik begin zo langzamerhand ook horendol te worden van alle goede raad en test adviezen, hoe goed bedoeld ook!!!!
    Als je al zo lang aan het medderen bent, verlies je na verloop van tijd je geduld.
    Het ergste is, dat ik in de winkel regelmatig klanten spreek die hetzelfde probleem als ons hebben wat betreft het Xtra abbonement. Ik probeer deze dan ook te overtuigen om ook contact met MK op te nemen, zodat ze in zien, dat er echt meer klanten zijn met overeenkomende problemen.
    Zolang deze nog internet hebben wilen ze er helaas niet te veel moeite voor doen, om dit duidelijk te maken.
    Ik wil CeeS nog wel even bedanken voor alle moeite die hij neemt om ons te helpen.
    Jammer alleen dat dat bij MK nog niet veel indruk maakt.
    Nog steeds niets van de veel besproken provider gehoord!!!!!!

    Groeten Big_Jack
     
  7. Tja kan ik inderdaad wel inkomen, is denk ik ook een beetje het lastige aan alleen tekst lezen. In een normaal gesprek heb je deze vergissingen wat minder snel...

    In elk geval beide sterkte met de verbinding!
     
  8. Inderdaad je heb helemaal gelijk tekst lezen e.d. daar komen de meeste misverstanden van, persoonlijk gesprek is het beste maar dat is niet altijd mogelijk.

    Ook ik wil uiteraard Cees bedanken voor de moeite, maar ook ik ben bang dat, als het eenmaal bij MK gedeponeerd is dat het dan einde verhaal is of aan de kant geschoven wordt.

    Maar mijn download weekend begint weer lekker vlot zie test:

    Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.

    Uw downloadsnelheid is 1654 kbps (207 KB/s)


    Aura5107
     
  9. Ik haal momenteel niet eens meer de snelheid van een EASY ABBO

    Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.

    Uw downloadsnelheid is 1032 kbps (129 KB/s)


    Ik denk maar dat ik voor 1 september ga downgrade.

    Ik kan ook zeggen dat ik ga upgrade naar Easy dat is € 50,- goedkoper en sneller dan de X-tra wat ik nu heb.

    Ik weet dat ik geduld moet hebben maar dit schiet echt niet op!!!!!!!!!!
    Probeer je eens voor te stellen als je zelf deze snelheid zou halen, dan ben ik wel benieuwd hoe jullie zouden reageren!!!!!!!

    Aura5107
     
  10. Zal ik hier Cees ook ondervallen? Zulke dingen laten ze mij iig ook niet weten.. :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina