1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheid X-tra

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door aura5107, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Mijn snelheid is nu goed zowel overdag als s'avonds.

    Drie weken geleden werdt ik op zaterdag gebeld door MK, met de mededeling dat nu alles goed moest wezen en als het niet goed was dan moest het aan mijn eigen apparatuur liggen.
    Ik ben hier niet op ingegaan want dit zeiden ze 10 maaneden geleden ook al.
    Maar oke het is nu goed en inderdaad de laatste tijd is MK hier goed mee bezig geweest, hiervoor mijn dank.

    Een week later kreeg ik een brief dat het nu goed was en dat MK mij hierin tegemoet wilde komen met een vergoeding.
    Ik ben meteen in de telefoon geklommen en na een redelijk gesprek zouden ze mij spoedig terug bellen maar dat is al weer twee weken geleden, nu is de verbinding goed na tig telefoontjes en nu moet je weer achter je vergoeding aan :twisted:

    Mijn vraag is zijn er meer mensen op deze manier benaderd??

    Aura5107
     
  2. Iedereen die een klacht heeft ingediend krijgt per brief antwoord

    met groet,
    Tom
     
  3. Ik heb enkele weken geleden ook brief ontvangen dat mijn snelheid weer nogmaal moet zijn. Ik was in overleg met MK al overeen gekomen dat mijn abonnement, gedurende het onderzoek, teruggebracht zou worden POWER. Sinds de brief en een telefoontje is mijn abonnement weer terug naar X-tra maar de snelheid laat te wensen over.
    Zojuist een test gedaan na 3 dagen op zakenreis) en deze was bijna 20 Mb/s. In de voorgaande dagen 12 oktober t/m 22 oktober heb ik bijna 100 tests gedaan waarbij de snelheid gemiddeld op 9.9 Mb/s lag. Op zich beter dan het POWER maar nog lang niet in de buurt van de beloofde 22 Mb/s. Zogauw als ik weer even tijd heb om te bellen met Multikabel zal ik mijn bevindingen doorgeven.

    Maar met betrekking tot de restitutie van het abonnementsgeld heb ik inmiddels wel iets teruggekregen.
    Vanaf mei 2007 tot oktober 2007 heb ik €88,= teruggekregen.

    Vooralsnog ben ik in de veronderstelling dat het een fooitje is maar voorlopig is de geste een goedwillend gebaar van Multikabel die de indruk wekt serieus met het probleem omgaat.
     
  4. Ben kort geleden door MK gebeld en alles is netjes opgelost.

    Snelheid is nu gewoon perfect :P heb nu koeling op mijn modem en router geplaatst en alles blijft nu keurig op temp :wink:

    voor alle mensen die hieraan hebben meegewerkt, thanxxxx

    Aura5107
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina