1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheid X-tra

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door aura5107, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Afgelopen weekend was het optimaal.

    Sinds maandag is de snelheid gehalveerd

     
  2. Heeft iedereen waar de snelheid na het weekeinde weer instort dit ook gemeld bij Multikabel ??

    Ik heb vanmorgen even bij Multikabel nagevraagd en men zegt dat de oplossing die er vlak voor het weekeinde gekomen is, nog steeds goed werkt bij de testers in het gebied en dat er géén meldingen zijn binnengekomen dat de snelheid bij sommigen weer inzakt. Het is dus nuttig dat jullie waarbij de snelheid niet goed blijft, je toch weer melden bij de helpdesk. Anders denkt men dat het probleem opgelost is. Wel verwijzen naar je oude call zodat men weet dat het over de bekende problemen gaat. (Overigens kan het nog steeds een individueel probleem bij een aantal van jullie zijn natuurlijk wat bovenop de generieke problemen zit en wat je eerder niet merkte omdat de generieke snelheid al te laag was.)
     
  3. Afgelopen vrijdag heeft MK mij opgebeld, met de hoop dat de snelheid nu goed was maar helaas aan deze kant was het nog niet goed, samen met MK een paar testen uitgevoerd maar het werdt niet beter.
    Deze week zouden ze mij weer bellen en ondertussen zou ik regelmatig een test doen.
    Sinds afgelopen maandag is de verbinding gewoon super goed maar wel alleen overdag maar met de avond vanaf uur of zes dan zakt alles in elkaar, zie hierboven.
    Om deze reden heb ik dus niet met MK gebeld omdat aan mijn kant het probleem nog niet is opgelost.

    aura5107
     
  4. Voor de zekerheid lijkt het me beter dat je nog even meldt dat het nog steeds niet in orde is bij jou.
     
  5. Ik zal morgen even met MK bellen, thanx voor je advies
     
  6. Vrijdag gebeld maar mijn call staat nog open en MK is er nog mee bezig, dus wachten rustig af.

    Aura5107
     
  7. Zijn er nog meer mensen/abonnees van MK die op verzoek gedowngraded zijn naar Power en de laatste tijd (ongeveer 2 weken) weer een goede snelheid ervaren.
    Ik test nog elke dag een aantal maal en kom de laatste tijd met het snelheden tot bijna 12 Mb/s uit de test.

    Ik hoop vandaag of morgen weer een telefoontje te krijgen van MK waarbij mijn abonnement weer terug wordt gezet naar het X-tra.

    De test van mijn abonnement POWER is nu:

    Een enkele keer is hij weer om te huilen maar het grootste gedeelte van de week is hij zoals hier boven vermeld.
    Ik hoop weer snel terug te kunnen want ik ben een echte Usenet-"misbruiker" en 100 GB is dan echt te weinig.

    Het is nog te vroeg om de status van mijn call te bevragen maar zal straks zeker even bellen. Voor iedereen die net als ik nog steeds problemen heeft met zijn/haar abonnement suuk6.
     
  8. Het navragen van mijn call heeft iets langer geduurd dan ik wilde maar het kan wel een druk zijn.

    Zojuist dus gebeld en de medewerker gaf aan dat de status van “onze” call in principe opgelost is en dat de mensen die deze call gemaakt hebben zo spoedig mogelijk gebeld gaan worden dat de verbinding weer goed is.
    Dit zou voor mij betekenen dat ik binnenkort weer (eindelijk) naar de snelheid van het X-tra abonnement terug ga. Heerlijk, kan bijna niet wachten.

    Zijn er mensen die kunnen bevestigen dat de snelheid er weer is?
    en
    Mensen van de MGV dat inderdaad het probleem opgelost is, jullie kunnen mogelijk verder kijken dan de gemiddelde helpdeskbeller?
     
  9. Ik heb het al eerder geschreven:
    Volgens Multikabel is de "reparatie" die nu gedaan is voor de meeste mensen de oplossing gebleken. Er zijn nog enkele mensen waarbij de snelheid soms nog instort, maar dat is niet meer het algemene probleem wat er speelde. In die gevallen is dat vermoedelijk een lokaal probleem wat nu pas zichtbaar is omdat de algemene snelheid nu goed is.

    Vandaar dat ik ook opgeroepen heb dat mensen die nog steeds snelheidsproblemen hebben in de regio wieringermeer de helpdesk moeten bellen om dat aan te geven. Dan zal individueel verder gekeken worden heb ik begrepen van MK.
     
  10. CeeS

    Tnx
    en je eerdere antwoord had ik ook al gelezen. We wachten af en zal het, als ik straks weer terug ben op mijn eigen snelheid zal ik het blijven controleren.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina