1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wijzigingen specificaties internet per 1 september 2007

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door LambiK, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Downgraden

    voor 4,95 p/m meer wordt je snelheid bijna verdubbeld, welke aanbieder doet dat?
     
  2. Hoop dat je daar antwoordt opkrijgt.
    En als je dat krijgt mag je eerst gaan bidden of het wel waar is.
     
  3. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Re: Downgraden

    Tja, nog meer snelheid, leuk natuurlijk maar niet echt interessant meer voor mij.

    Daarbij komt nog dat Multikabel bij mij persoonlijk al teveel goodwill verspeeld heeft wat betreft het (digitale) TV gebeuren. :x

    En inderdaad, daarbij doel ik ook speciaal op de nog steeds niet opgeloste "Eurosport kwestie".. 8O
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Vandaag dus brief van Multikabel gehad.
    Kosteloos downgraden (in mijn geval naar Family) is mogenlijk tot 31 Augustus 2007. :)
    Duidelijk dus!
     

  5. ook IK ben het hier helemaal mee eens.
     
  6. Staat in die brief iets over downgraden (letterlijk) of spreekt met over 'opzeggen/beeindigen wat je tot 31/8 kunt doen ?
     
  7. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Hier het betreffende stukje uit de brief van Multikabel:
    Zie ook www.multikabel.nl/wijziging
     
  8. snelheids verhoging

    Wat mij het meest bezig houdt met deze snelheids verhoging is toch wel de problemen die kunnen ontstaan.
    afgelopen keren heb ik hier heel veel last van gehad.
    Vorig jaar heeft het heel lang geduurd voordat mijn probleem opgelost was en ik dus gelijk had ondanks dat de helpdesk mederwerker dat niet wilde toegeven.
    Na veel gebel en gezeur van mijn kant uit en veel irritatie door de onwil van de helpdeskmedewerker kwam er eindelijk een monteur langs en die constateerde een instabiele verbinding met mijn modem.
    Ik kreeg een nieuw modem en toen was alles opgelost.
    Zo'n klein probleem en zoveel gezeur om dit opgelost te krijgen vreest mij weer het ergste met aanstaande verhoging en hopelijk niet weer voor de derde keer.
    Oja ik heb power zonder tel.
     
  9. Dat staat niet in mijn brief, beetje onduidelijk allemaal nog
     
  10. In mijn brief ook niet, maar ik heb een power-bundel met telefonie erbij dus en die wordt goedkoper ipv duurder. Vandaar dat de downgrade optie misschien niet genoemd wordt.

    Of dat voor de bundels ook mogelijk is is mij nog niet duidelijk nu.

    (Ik neem tenminste aan dat The_Doman geen Power-Bundel heeft??)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina