1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wijzigingen specificaties internet per 1 september 2007

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door LambiK, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Prijsverhoging is absurd!!!

    Vanmorgen heb ik een behoorlijk verhit telefoongesprek gehad met een van de medewerkers van de klantenservice. Een nogal onaardige tante moet ik zeggen die nogal de neiging had om dwars door je heen te praten en dan haar stem te verheffen. Droevig!

    Zij melde mij dat ik maar via de website een klacht moest indienden. Dat heb ik dan ook gedaan via onderstaande mail.

    Zelf beheer ik en ben ik betrokken bij een aantal grote weblogs. Die gezamelijk honderduizenden bezoekers per dag trekken.

    Wanneer Multikabel niet tot bezinning komt en de verhoging terugdraait. Ben ik dan ook van plan dit medium te gebruiken om Multikabel behoorlijk wat negatieve aandacht te bezorgen. Wanneer jullie er ook zo over denken laat dat dan even weten. Samen sta je sterk en alleen samen krijgen we Multikabel op de knieen.

    PS

    Hieronder een kopie van mijn ingezonden klacht.

    :twisted:
     
  2. Ik heb vanmorgen 2 mailtjes gehad:

    En njb,

    Ik vind op zich de verhoging niet zo'n hele ramp. Natuurlijk is het wel een pittige verhoging, en niet ff 1 euro ofzo.

    Maar het gaat mij er meer om dat ze lekker de prijs omhoog gooien, en vervolgens een probleem met de snelheid hebben en de prijs lekker hoog laten.

    Dat vind ik gewoon erg slecht.. en ze hebben nog helemaal niets daarover gemeld, alleen dat het probleem inmiddels bekend is.
     
  3. Logische gedachtegang, maar als je even kijkt in de discussie over kabelinternet problemen zie je meer mensen met dit probleem, en kan je misschien hetzelfde als deze mensen doen!
     
  4. als het goed is zit ik al bij hetgeen wat jij bedoeld
     
  5. simpel: als jij via de helpdesk een klacht hebt neergelegd, dan zit je er bij.

    met groet,
     
  6. inderdaad.. ;)
     
  7. Ff getest op de speedtest van Multikabel:
    Deze test genereert 8192 KB (8 MB) dataverkeer. Een ogenblik geduld alstublieft.

    Uw downloadsnelheid is 11503 kbps (1438 KB/s)

    En ook het bestand van 100 MB gaat met ruim 1,4 MB/s
    Prima snelheid. Zou het probleem opgelost zijn of zijn er noodvoorzieningen getroffen?
     
  8. Ik heb in ieder geval vanavond als "tussenstand" van Multikabel doorgekregen dat het snelheidsprobleem in elk geval voor een aantal klanten is geisoleerd en opgelost. Men onderzoekt nog of dit voor iedereen in het gebied geldt.

    Zijn er nog mensen in de probleemregio (Wieringermeer en omgeving) die nog steeds een slechte verbinding hebben, of is het voor iedereen nu opgelost ?? Geldt dat ook voor de Xtra klanten ?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina