1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wijzigingen specificaties internet per 1 september 2007

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door LambiK, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. EDIT

    Verwijdert wordt door verkeerde mensen als aan hun gericht beschouwd waardoor kompleet verkeerde discussie wordt uitgelokt.
     
  2. ik heb vanavond nog gebeld en men is er mee bezig. volgens de juffrouw is vandaag en morgen de power abos aan de beurt. gewoon af en toe je modem van de stroom halen.
     
  3. Ok dank je, het gaat hier inderdaad om een 4 tal power abbo's
     
  4. Als ze genoeg zand verzameld hebben. :wink:

    Maar sommige power-abbo's zijn al verhoogd, maar zal wel aan je merk/type modem liggen wanneer je aan de beurt bent. Er moet eerst een nieuw profiel beschikbaar zijn, kan zijn dat dit nog niet overal voor alle modems klaar is. Maar het is nog geen 1 september :)
     
  5. Lol :lol:
     
  6. Over!

    Ik ben hier (Bovenkarspel) al wel over met m'n Power abonnement!
    Haal nu 1.42MB ipv 800kb :P
     
  7. Uploaden kan ik sinds vrijdag met 175 KB/s Power. Mijn downloadsnelheid is sinds vrijdag alleen gehalveerd. Rond de 350 KB met af en toe een uitschieter naar 700. Ik hoop niet dat dat zo blijft.
     
  8. Probeer je modem nog eens te resetten. Ik had zelf ook vergelijkbare problemen en moest het modem echt 10 seconden uit laten staan.

    Welk merk modem heb je ?
     
  9. Ik heb een zwarte Motorola SB5100E. Wederom weer ff uitgezet. Ben nu vier zware bestanden aan het downloaden waarvan er twee van de multikabel speedtest en kom nu op een totaal van 560 KB/s. Uploaden gaat met 180 KB/s.
    Zal ik nog af moeten wachten tot 1 september, tot die tijd met een lagere snelheid dan het huidige Power? Of toch maar even een belletje wagen naar de helpdesk.
     
  10. Ik zou zeker gaan bellen met de helpdesk, want het lijkt erop dat jouw modem niet goed werkt met het nieuwe profiel. Je kunt natuurlijk afwachten tot 1 september, maar als er iets aan je lijn fout is kan men dat nu ook al zien.

    Zie je een verschil in snelheid op je download-window tussen deze 2 lokaties??? (en met wat voor snelheid zie je het dan binnenkomen? ) :

    http://speedtest.multikabel.net/100mb.nul
    http://ns0.multikabel.net/100mb.nul

    (beide bestanden even in een aparte map opslaan als je ze tegelijk download)

    Als je de download op beide lokaties tegelijk start, wat voor totaal snelheid zie je dan (als je de snelheid die beide download-vensters te zien geven optelt en allebei apart ?)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina