1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Wijzigingen specificaties internet per 1 september 2007

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door LambiK, 26 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Inplaats dat de snelheid nu omhoog gaat van het duurste abbo, zullen de meeste van ons na 1 sept een daling zien. Natuurlijk is het theoretisch allemaal mogelijk maar de praktijk zal wederom ons leren dat als er weer een grote groep bijkomt met een fikse verhoging down/up, en dat is in deze het geval, het gevoeligste abbo hier last van gaat krijgen. Niet de hele dag, maar veel vaker slechtere momenten. Zonder twijfel.

    Als er niet snel een tegemoetkoming in wat voor vorm dan ook komt, kun je verwachten dat er binnenkort weer een abbo-vorm verwdijnen gaat.
     
  2. Heeft de MGV ondertussen al antwoord gekregen van Multikabel op de gestelde vragen?
     
  3. Bij ADSL is dat inderdaad zonder twijfel het geval, maar bij kabel zit dat allemaal net even anders...
    Wil overigens niet zeggen dat er nergens iets fout kan gaan.
     
  4. Een deel van de antwoorden kan je al teruglezen in de brieven die MK aan de abonnees heeft gestuurd. Voorts hebben we aanvullende vragen lopen die ook te maken hebben met beleid, deze hebben gewoon hun tijd nodig.

    Ik wil deze procesgang niet verstoren met tussentijdse rapportages.
     
  5. En hoe gaat het weer met de zakelijke klanten?

    Wij betalen ons een beruk voor een abbo die te vergelijken is met easy!
    Het enigste wat je daar voor krijg is dat er sneller opgetreden wordt bij storingen, en daar heeft dan de rest van de wijk ook profijt van.
     
  6. Dat is wat ik bedoel. Dit heb ik niet zomaar uit de lucht gegrepen.
    Ik heb het niet over het "buurmaneffect" hoor. Met zo'n aanzienlijk meer bandbreedte voor bijvoorbeeld de power, wat ik de mensen van harte gun, krijg je op verschilende aansluitingen wat knelpunten. (blade,cmts)Er zijn genoeg powers die niet weten wat voor snelheid zij op dit moment halen. Vraag dat maar aan een x-tra klant, die weet het op de kb af. Dat bedoel ik met gevoelig. Ik heb al zoveel van dit soort voorbeelden vlak na een upgrade van het een of ander.

    Ik bedoel alleen maar te zeggen dat x-tra niet voorruit gaat maar eerder achteruit in meerdere gevallen.
     
  7. dan de rest van de wijk???: van de site: "Om deze hoge kwaliteitseisen te kunnen waarborgen heeft Broadband Office een volledig onafhankelijk technisch platform met een gloednieuw eigen serverpark en een eigen verbinding naar de Amsterdam Internet Exchange"
    Het klopt dat u sneller een monteur krijgt, telefoonvoorrang bij de helpdesk, maar u vergeet dat ALLE pc's in het bedrijf 24 uur p/d online zijn, eigen telefoonlijn, vast IP adres etc. dat moet er dan ook bij verteld worden
     
  8. Ik heb dus mijn abbonement gedowngrade van power naar family met het idee dat het per 1 september ingaat. Blijkt dus dat het per direct in gaat en nog niet eens het nieuwe family abonnement maar het oude :roll:
     
  9. Indien je abonnement downgrade, gaat dit meteen in. echter de snelheden etc worden er 1 sept aangepast. enig voordeel nu is dat je geen 30 euro downgradekosten betaald.
     
  10. Ditzelfde heb ik dus ook bij downgrade van Xtra naar Power. Powersnelheid (oude nog) gaat direkt in en de bevestiging per email meldt dat ik EUR 30,- kosten moet gaan betalen dus. Dezelfde bevestiging meldt ook dat de specs pas 1 sept. ingaan.
    Lijkt mij iets voor MGV om bij MK aan te kaarten, waarschijnlijk komen er meer mensen met dezelfde klacht.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina