1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Grrrrrr het is weer zo ver.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door kustlijn, 1 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. ik heb op aanraden van MK mijn decoder aangezet op een kanaal wat het niet doet en de kook wekker aangezet en ik ben benieuwd. Het zijn ook wel een stelletje prutser bij MK.
     
  2. Volgende tekst staat op de site van MK:

    Mist u digitale tv-kanalen?
    Laat uw digitale ontvanger een half uur ingeschakeld staan. Is het probleem daarna niet verholpen, neem dan contact met ons op


    Nu maar hopen dat het werkt, epg is wel weer up to date, nu de kanalen nog.
     
  3. update van deze kant. NASN werkt weer bij mij na 1,5 uur niks te hebben gegeven, tijd kan anders zijn want ik heb niet tussendoor gekeken. Nu op het ontbrekende kanaal van sport 1 gezet en de kookwekker weer gezet.

    Het is wel leuk deze oplossing maar als je 60 zenders mist x een half uur ben je een dag onderweg!!!!
     
  4. ik mis nog zo'n 25 a 30 zenders en heb het totaal pakket. Mis ook gewoon zenders welke in het standaard pakket zitten ( zoals euronews, regio 22 )...

    en het staat al een tijdje op een zender, maar geen beeld...denk dat ik maar eens ga bellen, want dit schiet niet echt op....
     
  5. Laat staan als je ook nog eens overdag werkt...
     
  6. Laat je weten of dat bellen echt werkt?
     
  7. Ik mis op dit moment nog 23 zenders. En ik ga echt niet stuk voor stuk een half uur tot drie uur wachten. Alsof dat zou werken...
     
  8. sport 1.7 is nog de enige missende kanaal uit mijn favourieten lijstje maar deze komt niet terug na een half uur op het kanaal te hebben gestaan. Maar even afwachten want bellen heeft geen zin met 11 wachtende voor je
     
  9. net even gebeld. werd een bandje afgespeeld waarop men vertelde dat men
    de decoder aan moet laten staan (niet op standby) en dat in de loop van
    de avond de problemen opgelost zouden zijn, (werd geen tijdstip genoemd
    waarop men verwachtte klaar te zijn :!: ), dus we wachten maar weer af

    Werd overigens niets gezegd over dat je de decoder een half uur (of langer)
    op een kanaal moest laten staan en dat dan de problemen verholpen zouden zijn, zoals de MK-site vermeld

    Edit: werd overigens ook gezegd dat dit niets met de aanpassingen aan de
    pakketten te maken had, dat dit een op zichzelf staande storing was
    en dat iedereen het juiste pakket heeft waar hij/zij zich voor aangemeld
    heeft, zodra de storing verholpen is

    Nu hoeven we zelfs helemaal niet meer te bellen naar de helpdesk :)
    zie deze melding op de MK- site staan:


    Mist u digitale tv-kanalen?
    Dit is bij ons bekend, u hoeft hier geen melding van te maken. Onze technici werken hard aan een oplossing.
     
  10. Wat een lulkoek!
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina