1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Grrrrrr het is weer zo ver.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door kustlijn, 1 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Helaas is dit niet de eerste keer dat we in deze situatie zitten. Er zijn vaker wijzigingen in het weekeinde gedaan die niet goed uitpakten en waar dan pas maandag een oplossing gedaan werd. De MGV heeft die vorige keren ook al duidelijk aan Multikabel geadviseerd om dit in de toekomst anders te doen. Blijkbaar heeft men nog steeds vertrouwen dat het wel goed gaat en wilde men precies de datum van 1 juli aanhouden.

    Bij wijzigingen aan het internet platform gaat het bijvoorbeeld wel veel soepeler. Meestal is daar een aanpassing gereed voor de aangekondigde datum en gaat niet alles op 1 moment over.

    De volgende keer dat er weer iets op stapel staat is 15 juli, dan gaat de feed over naar Casema. Ook weer op een zondag ......

    De helpdesk meldde mij vanmiddag dat komende nacht een nieuwe "update" gedaan zal worden en adviseerde om de ontvanger aan te laten staan zodat hij uit zichzelf goed zou komen. Lijkt me zelf een beetje overbodig, want dan zouden alle mensen die maandag een nieuwe ontvanger kopen ineens een niet-werkend apparaat hebben ???
     
  2. Tja, en hoe denken ze de mensen te bereiken die het uit moedeloosheid al hebben opgegeven en geen contact hebben opgenomen met de helpdesk of dit forum hebben bezocht? Het lijkt mij inderdaad ook een overbodige actie om de ontvanger aan te laten staan. Dat advies valt volgens mij in de categorie zoethoudertjes...
     
  3. Re: extra zenders?

    Helaas.. ik heb ook het totaal pakket, maar vanochtend diverse kanalen nog steeds op E19 :cry:
     
  4. Wat ik kwalijk vind van MK is dat deze wijziging niet eens 'Storingen en Werkzaamheden' bij 'wijzigingen' vermeld staat.

    Status van de storingsmelding voor het gehele gebied voor DTV is nog steeds niet opgelost. Slordig al meer dan 33 uur na begin.
     
  5. Hier ook totaalpakket en ook vele zenders op zwart of foutmelding. Net maar even herinstallatie gedaan en ja hoor, alles werkt weer. Maar nog geen nieuwe zenders te zien.
     
  6. Als blijkt dat wij als gebruikers iets moeten doen om de zenders, waarvan nu "E19 - preview periode verlopen" de status is, mag MK wel snel met een melding naar buiten komen. Zo niet, dan verwacht ik eigenlijk dat MK het nu heel snel oplost of met een goede verklaring naar buiten komt waardoor het zo gegaan is, als het gegaan is.
    De consument in het ongewisse laten is volgens mij niet erg netjes.
     
  7. De nieuwe zenders komen pas op 15 juli (ook een zondag ....)

    Vanmorgen voordat ik naar het werk ging had ik nog steeds E19, ondanks dat ik de ontvanger echt aan had staan op ned-1. Het advies van de helpdesk had dus (wat ik al verwachtte) totaal geen effect. Ik heb niet een nieuwe install gedaan, dat zal ik vanavond maar even proberen dan.

    Het zal wel druk worden op de helpdesk de komende dagen dus .....
     
  8. IK heb het ook geprobeerd met een herstel installatie, maar het heeft bij mij niets uitgehaald.
    Heel veel kanalen niet te ontvangen (E19), ik heb een totaalpakket.
     
  9. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Hier lijkt momenteel alles het weer te doen, dus alle zenders die in het zogenaamde "totaalpakket" zitten...
    Gebruik hier de Humax-Fox en geen herinstallatie gedaan.
     
  10. Waarom moeten we er dan vanaf 1 juli voor betalen?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina