1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Grrrrrr het is weer zo ver.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door kustlijn, 1 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb overigens de brief erbij gepakt, die ik bij de aankondiging van het pakket verandering kreeg.
    Hier wordt in vermeld:
    Als wij voor 15 juni 2007 geen reactie van u hebben ontvangen, gaan wij er van uit dat u uw pakket per 1 juli a.s. wilt omzetten naar de twee keuze pakketten die het meest overéén komen met uw huidige pakket
    nieuws en kennis/ muziek

    Dus of ze mijn aanvraag van het totaalpakket hebben verwerkt of niet, ik heb schreewend te weinig kanalen, want ik geen enkel kanaal uit beide keuze pakketten.
     
  2. Ja, datzelfde idee had ik ook, ook als ze op de een of andere manier mijn formulier gemist hebben, of per abuis alleen digitaal-basis hebben ingevuld klopt hetgeen ik nu zie ook van geen kanten.....
     
  3. extra zenders?

    heeft er nou al iemand alweer toegang tot het totaal pakket :?:
    of is het vandaag E19 dag
     
  4. Re: extra zenders?

    Net even de helpdesk aan de lijn gehad (11 minuten wachttijd....)

    De problemen met het totaal- en andere paketten zijn bekend en er wordt aan gewerkt. Inmiddels zijn de 'zwarte' kanalen (commerciele kanalen die vanmorgen op zwart stonden) weer van beeld voorzien.

    Ik heb even laten checken of mijn abbo wel als "totaal" in het systeem stond, en dat was inderdaad wel het geval, dus het ligt niet aan administratieve fouten.

    Het probleem van de missende kanalen wordt dus nog aan gewerkt. De helpdesk adviseerde wel om de ontvanger aan te laten staan, ook gedurende de nacht omdat er een "update" zou komen waarna alles morgen weer normaal zou moeten zijn voor de pakketten die nu nog niet alle kanalen waar ze recht op hebben te zien krijgen......
     
  5. vervolg

    dankje voor het andwoord, dus nog even geduldt
     
  6. Het viel me trouwens net op dat 15 juli weer op een zondag valt. Dat belooft dus niet veel goeds voor de volgende wijziging of zou Multikabel hiervan geleerd hebben?
     
  7. Ceesbedankt voor het bellen, ik was van plan om de ergste drukte aftewachten.
    Maar ik denk dat ik maar tot morgen wacht met bellen.
    Ik hoop dat het morgen niet meer nodig is.

    Het zou MK wel sieren als ze ons compensatie geven voor deze dag zonder volledig aanbod.
    Maar MK kennende zullen ze dat niet doen.
     
  8. Heeft iemand nog wel MotorsTV :?:
     
  9. Ik zou niet weten hoe MK de compesatie zou moeten uitvoeren. Niet dat ik vind dat je ongelijk hebt, maar er zijn te veel diversiteiten om 1 standaard compesatie te komen. En een reductie op abonnements geld zie ik ze niet geven.

    Neemt niet weg dat het slordig is dat MK het op deze manier doet. Het probleem speelt al vanaf middernacht en nu nog steeds is het niet opgelost.
    Ik zou, als ik MK was alles terug draaien.....testen wat je wilt doorvoeren en dan stapsgewijs invoeren. Nu heeft een te grote groep (iedereen met digitaal pakket) last van het niet correct uitvoeren van een aanpassing.

    MK trek hieruit een wijze les en neem de uitslag hiervan mee naar een volgende aanpassing!!
     
  10. ...daarnaast zou het makkelijk zijn als MK aan zou geven wanneer ze verwachten dat het opgelost is. Het lijkt er nl sterk op dat alleen de problemen met de ned. zenders ( rtl, sbs e.d. ) opgelost zijn ( voorkomt een hoop telefoontjes, en dat alle extra zenders ( de nieuwe structuur ) nog niet. Dit zal men wel naar maandag ( normale werkdag ) verplaatsen...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina