1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Grrrrrr het is weer zo ver.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door kustlijn, 1 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ook hier in IJmuiden veel zenders op zwart.
    Bijvoorbeeld RTL's (onderdeel van basispakket) de E34 foutmelding.
    En op andere zender de E19 melding dat de preview periode is verlopen.\

    Nu ben ik digitaal abonnee sinds 05/06 en als ik de maand preview mag geloven, dan heb ik nog een paar dagen voordat mijn preview periode afgelopen zou zijn. Ik heb gisteren wel gebeld met MK omdat ik geen bevestiging had gehad van mijn aanvraag digitaal totaal pakket.

    Het vreemde is dat diverse zenders nog wel te bekijken zijn....maar om nu GP van frankrijk in te ruilen voor schaars geklede dames die 'iets' snoepen..

    maar hopen dat het snel verholpen is :?
     
  2. Is het wel alleen MK ?, op de andere fora zie ik ieg nog geen meldingen.
     
  3. Zijn er mensen on-line welke toevallig al met de helpdesk contact hebben gehad???
     
  4. Dat valt wel mee hoor, Multikabel heeft maar zo'n 20.000 digitale TV abonnees. Als er al iets aan de hand zou zijn bij Multikabel dan is het voor zo'n klein groepje natuurlijk vroeg genoeg om dat maandag eens te gaan onderzoeken. Ik zou daar echter niet al te veel op rekenen want MK hanteert verder zijn eigen planning en prioriteiten.
     
  5. de helpdesk heeft wel een bandje lopen dat er problemen zijn met de commerciele zenders op de digitale tv maar weer geen melding op de website.

    Ook hier een e19 melding op nasn terwijl deze zender het gisteravond perfect deed. Zal toch niks te maken hebben met de overgang per 1-7??
     
  6. Ook hier in Hoofddorp hetzelfde probleem. RTL4, 5 en 7, SBS6, Veronica, Tien, Net5 en TMF staan op zwart (wellicht nog meer maar dat heb ik niet nagekeken). Film(net) en overige zenders doen het gewoon prima.

    Wel opvallend dat hier zoveel problemen worden gemeld en dat op de site van Multikabel vrolijk staat vermeld dat er niets aan de hand is.

    OFFTOPIC: Overigens ben ik het nog steeds niet eens met de nieuwe indeling. Voor mijn oude extra zender Travel Channel ga ik nu ipv EURO 0,50 EURO 3,95 betalen. Kan je wel zeggen dat ik er meer zenders voor krijg maar die wil ik helemaal niet. Stel dat dit ze lukt bij zo'n 100.000 andere abonnees dan is dit toch een leuk extraatje van zo'n EURO 400.000 (per maand wel te verstaan) voor Multikabel. Kan men toch mooi veel problemen mee oplossen :D
     
  7. Beteknt dat we vanmiddag nou dat we nieuwe zenders bij krijgen, volgens multikabel kwamen de nieuwe zenders erbij per 1 juli i.p.v. 15 juli. Dit had namelijk te maken met de prijsverhoging. Veel abbonee's vonden het vreemd dat jer 1 juli gaat betalen voor een prijsverhoging, waarvan de nieuwe zenders per 15 juli worden toegevoegd. Dus eigenlijk betalen voor zenders die je de eerste 15 dagen van juli nog te zien krijgt. Dat is toch ronduit belachelijk. Muziek dat er anoniemeling van Multikabel is, die wil reageren. p.s. ik hoop dat er straks formule op digtaal te zien is, want anoloog is niet meer van deze tijd.
     
  8. Ik denk dat jullie toch gelijk hebben dat er iets aan de hand is. Bij Multikabel zijn ze er nu ook achter:

    Bron: Multikabel Storingen en Ondehoud webpagina

    Dat zal dan wel aan die commerciele zenders liggen, want ik lees tenminste niet dat Multikabel iets gewijzigd heeft. Als dat wel zo was geweest dan hadden ze dat natuurlijk wel bij Oorzaak vermeld. Zo eerlijk zou Multikabel dan natuurlijk wel zijn...
     
  9. Alleen zou de startttijd 02:00 moeten zijn. Want echt, op de seconde om exact 2 uur ging de zaak eruit. Dus zomaar technische storing geloof ik niet in.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina