1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Grrrrrr het is weer zo ver.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door kustlijn, 1 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Idd. :wink:
     
  2. Maar werken bij iedereen met een "totaal" pakket nu alle kanalen zonder E19 melding ???

    Ik had er gisteravond laat nog een paar die een E19 gaven, maar dat was rond de tijd dat de storing was opgelost gemeld, dus misschien doen die het nu wel. (heb vanmorgen nog niet kunnen kijken, zal vanavond weer even checken)
     
  3. Alleen "Performance" ontbreekt nog met een E19 melding.
     
  4. maar de nieuwe zenders zijn nog niet te zien.
     
  5. Dat klopt, die komen op 15 juli erbij als de feed vanaf Casema komt
     
  6. Cees schreef:
    "Maar werken bij iedereen met een "totaal" pakket nu alle kanalen zonder E19 melding ??? "

    nee helaas , nog één niet.
    Maar er zijn wel een aantal andere problemen.

    Rai uno 586.00 mhz grijs beeld
    extreme sports 666.00 mhz wel geluid, zwart beeld
    performance 762.00 mhz E19
    nat geo wild 762.00 mhz zwart beeld
    Mgm 714 mhz zwart beeld


    Mijn Panasonic is weer bij positieven gekomen.
     
  7. CeeS schreef:
    Dat klopt, die komen op 15 juli erbij als de feed vanaf Casema komt


    Yeah, but the real question is will the picture quality be better then (without freezes, blocks etc.) or will we still be getting a crappy product.
    Multikabel must be aware of this problem, no?
     
  8. Te vroeg gejuicht, vanaf 14:00 uur is het beeld steeds slechter aan het worden op veel zenders.
    Zenders zoals discovery(s), worden vaak voorzien van blokjes en bevroren beelden.
    Net zo lang totdat het beeld van arremoede maar op zwart gaat.
     
  9. De MGV heeft in verband met eerdere Digitale TV storingen en "bugs" aangedrongen op een duidelijker informatie naar de klanten toe. Multikabel heeft begin dit jaar al toegezegd om hier een speciale webpagina voor in het leven te roepen. Naar aanleiding van de problemen van afgelopen weekeinde is deze nu versneld online gezet. Voorlopig is alleen de status van het huidige probleem te zien, maar ik ga er vanuit dat in de toekomst ook lopende bugs met hun status te zien zullen zijn.

    Hij is te vinden op de volgende pagina:
    http://www.multikabel.nl/service-desk/kwesties-rond-digitale-televisie/


    De status van de huidige storing is dat er een storing in het provisioning systeem zit waar nog steeds aan gewerkt wordt. Het is mogelijk dat in de nagolven van deze storing nog andere, kleinere problemen naar voren komen. Multikabel zal deze problemen systematisch en snel verhelpen. Ze zullen in ieder geval allemaal op de genoemde website geplaatst en gevolgd (kunnen) worden.
     
  10. Ik krijg op mijn Humax PVR sinds vanochtend op iedere zender (behalve Ned 1 en MK infokanaal) de volgende foutmelding:

    E16-4 Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.

    Ik heb nu het lapmiddel van MK toegepast (reset+minimaal een uur de decoder aan laten). Ben benieuwd...

    NB. Die E16-4 is voor mij nieuw. Hebben jullie die ook?

    update: Ik heb inmiddels contact gehad met de helpdesk. Het blijkt een screw-up te zijn van de medewerker die mijn abonnementsvoorkeur moest doorvoeren. Gevolg: mijn smartcard is geblokkeerd! Morgen heb ik misschien weer digitaal beeld... Wederom een goede beurt van de firma Multikabel. :roll:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina