1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Grrrrrr het is weer zo ver.

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door kustlijn, 1 jul 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb begrepen dat per 1-07- er nieuwe zenders bijkomen?
    Het is te merken, vanaf 00:00 zijn bij mij ontzettend veel zenders op zwart staan, terwijl ik toch duidelijk een all in abo had besteld.
    ( E19 preview periode verlopen)

    Ik kan mij de vorige keer nog herinneren, in december vorig jaar, en de schrik slaat mij om het hart.
    Wat een elende was dat toen, pas na een nieuwe smart kaart was het gedonder over.

    Ik vraag mij af, kan er uberhaubt wel wat goed bij MK?
     
  2. Hier niet anders, heb (al voor 01-07!) het totaalpakket maar bij vele zenders de E19 melding terwijl de commerciële zenders (Net 5, de RTL's, SBS6) een I34 vertonen... Aanvankelijk deden ook Ned 2 en Ned 3 en o.a. Film1/Sport1 het niet maar dat is hersteld... Zouden ze druk aan het sleutelen zijn achter de MK schermen?
     
  3. hier ook geen beeld op verschillende zenders....

    ...het is zondag, dus weet niet of er hard aan gewerkt wordt. Daarnaast heeft bellen ook niet echt zin met MK.

    nu maar hopen dat e.e.a. snel verholpen is.
     
  4. Hier ook precies hetzelfde, hoop dat ze het snel fixen want zou graag Formule 1 willen zien op rtl. Ik ga toch maar even bellen denk ik.
     
  5. Dat zal jouw dus niet veel helpen. Bij mij zit de F1 strx op RTL7 :)
     
  6. Ik had het al veranderd :P
     
  7. En anders wordt het maar noodgedwongen kijken via analoog.
     
  8. Weten jullie zeker dat het niet aan jullie huis installatie ligt? Op de Multikabel Storingen en Onderhoud webpagina staat immers geen storingsmelding op DTV gebied:

    En ik neem aan dat als Multikabel een grote wijziging doorvoert op digitale TV gebied dat ze dan aan alle abonnees even een brief sturen waarin ze exact aangeven op welke dag en op welk tijdstipe de wijziging plaatsvindt en wat de mogelijke consequenties zijn als het niet goed gaat. Ik heb niet zo'n brief van Multikabel gezien, dus lijkt het me sterk dat Multikabel iets veranderd heeft...
     
  9. @ArChie.

    Denk ook dat het een lokaal probleem is, bij alle 100.000 klanten van MK.

    p.s. helpdesk heeft constant 10 tot 15 mensen in wachtrij.
     
  10. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Yeah, precies dezelfde situatie hier.. 8O
    Met een "verse" smartcard wel weer beeld op die E19 zenders, de commerciëlen blijven wel zwart (E34).

    Zo'n straf is dat nou ook weer niet.. toch? :lol:
    Anders kun je ook nog uitwijken naar de duitse RTL voor F1 in "digitale kwaliteit". :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina