1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ondertitelingsprobleem Travel Channel

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door razoon, 16 jun 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb de 9401 en heb het even nagekeken.

    - Standaard staat de zender op "ondertiteling uit" dus je moet hem handmatig aanzetten.
    - Er is wel ondertiteling, maar in veel gevallen zie je alleen de onderste van de twee regels. Daardoor krijg je dus zinnen die halverwege beginnen.
     
  2. Klopt.
    Dank je jongens. Weet ik in ieder geval dat het niet aan mij ligt....wel een geruststelling.
     
  3. Bedankt. Conclusie: Het zit dus fout in de aangeleverde ondertiteling bij Travel Channel. Multikabel zal dus met de leverancier om de tafel moeten om dit probleem aan te kaarten.
     
  4. Ik heb de Samsung 9401R met een JVC TV en precies hetzelfde probleem bij Travel Channel, dus alleen maar bij Travel Channel, de andere kanalen werkt de ondertiteling, mits beschikbaar, vlekkeloos.

    Vaak zie ik alleen de tweede regel van de ondertiteling, dus de eerste regel ontbreekt, als er twee regels zouden moeten zijn.
    Soms heb ik helemaal geen ondertiteling.

    Net doorgegeven aan Multikabel per contactformulier, maar ik ben bang dat ze zullen zeggen dat ze afhankelijk zijn van de toeleverancier van deze kanalen en verder niets zullen doen.
     
  5. Ik ben daar ook bang voor, want Multikabel is zeer goed in het afschuiven van verantwoordelijkheden. Maar uiteindelijk zijn zij degenen die de contracten aangaan met Travel Channel en is het dus ook hun taak om de leverancier te wijzen op problemen. Ze horen dus weldegelijk actie te ondernemen, dat is niet de taak van hun abonnees.
     
  6. Ik heb een reactie binnen gekregen van Multikabel, namelijk:

    ****************************************************
    Onlangs stelde u ons een vraag betreffende travel channel.

    Helaas hebben wij hierop geen invloed. Wij krijgen dit signaal op deze manier aangeleverd en kunnen hier niets aan veranderen.

    Mocht u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen hebben dan horen wij dit graag van u.
    ****************************************************

    Dus beste gebruikersvereniging, is het waar dat ik/wij hier verder niets aan kunnen doen??
     
  7. Wij vinden (en hebben MK dit ook laten weten) dat MK in het belang van haar klanten ook bij de toeleveranciers zich sterk moet maken. Ze hebben dit ook toegezegd, maar tot nog toe zie je daar niet veel van terug. Ze slagen daar kennelijk maar sporadisch in. Misschien moeten we maar massaal bij de signaalverstrekkers aan de bel gaan hangen.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina