1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Traag de hele dag

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door trudyh, 28 mei 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Sorry maar wat is precies een router? :roll: Ik heb gewoon 1 computer die is aangesloten op het modem.

    Toen ik belde moest ik inderdaad mijn firewall uitzetten. Ik heb gewoon windows xp firewall aan
     
  2. Komt bij mij ook zo af en toe voor (vamiddag nog, daarvoor op 6 juli). Ping naar verschillende servers, zelfs de default gw bij multikabel, laat zien dat de helft of minder van de paketten aankomt! Reset van m'n kabelmodem (Webstar) lost 't probleem dan op.

    En m'n broertje had hier laatst ook last van. (Woont in W'hoof.)

    Beide hebben we EN kabel EN telefonie.
     
  3. Het kan natuurlijk toeval zijn maar ik heb ook veel storing gehad rond 7 en 8 juli. Daarna ging het een paar dagen goed maar 12 juli begon het weer.
    MK heeft gevraagd het bij te houden, krijg je dan ook een reactie of proberen ze alleen de storing te achterhalen?
     
  4. Ik heb 't nog niet bij MK gemeld omdat ik er vanuit ging dat 't eenmalig was.
    Toen het vandaag weer optrad ben ik toch maar ff hier gaan kijken :) .
    M'n linux fw bleek maar 4 weken logs te bewaren. Dit heb ik aangepast. 't Begint bij mij meestal dat m'n dhclient fouten geeft:
    "dhclient: send_packet: Operation not permitted"

    Vanmorgen was dat om 07:57u.
    Op 6 juli om 02:18u.

    'k Zal de volgende keer een tcpdump of/en een wireshark laten lopen.
     
  5. Succes :)
     
  6. Hier ook bij tijd en wijlen slecht; sites die niet openen of gewoon compleet geen verbinding ( kan de server niet vinden ) 1788wk
     
  7. 1788ck totaal geen problemen. spy-ware op je pc? laat je modem eens resetten. succes
     
  8. Waarschijnlijk is 5 minuten de stroom van het modem halen voldoende.
    Laatst was het ook langzaam na een korte reset ( om te kijken of de hogere snelheid er al was ) toen 5 min. de stroom eraf en de normale snelheid was weer terug.
     
  9. Hier in Badhoevedorp is internet ook niet vooruit te branden (Family), ik had net bij speedtest een download snelheid van 1230 kbps. Ik probeer de helpdesk (0900-2020215) te bellen via de kabel maar dan kom ik bij Eneco terecht...... Wanneer ik met mobiel bel krijg je een mededeling dat ze het grote aantal telefoontjes niet aan kunnen en of je later terug wilt bellen...dus er zullen best wat problemen zijn.
     
  10. ja het kan van alles zijn...
    Als het vaak voorkomt gewoon de helpdesk bellen.
    Ik heb nu een Motorola SBV 5120E Modem icm MK Easy internet en bellen en ook vaak storing gehad.

    Succes.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina