1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Onbetrouwbare telefoon verbinding. Oorzaak: internet????

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door rmvanderlinden, 23 mei 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Afgelopen donderdag ochtend is een monteur van Multikabel langsgeweest en heeft de boel goed doorgemeten. Bij het verdeler kastje is de connector op het kabeleind scheef. Deze is vervangen. Mijn modem was voorheen aangesloten aan de TV/Radio versterker. De versterker versterkte het passieve signaal. Er is een apart kastje geplaatst om de modem buiten de versterker te laten. Metingen wezen uit dat het kabel signaal in orde is (binnen de limieten). De geschiedenis van beide modems wezen uit dat er geen verstoringen hebben plaatsgevonden gemeld (T1 t/m T4). Bij een download op vol vermogen + telefoneren en een ping test zag alles goed uit. Tot aan vandaag hebben we geen verstoringen kunnen ontdekken.

    De week daarvoor hadden we de multikabel telefoon aangesloten en ook daarmee problemen gehad.

    De service en aandacht van Multikabel op dit probleem is uitstekend!
    De komende tijd zal leren of het probleem daadwerkelijk is opgelost. Tot zover lijkt het er inderdaad op. :D
     
  2. Ik ben het met je eens. Niets dan lof voor de monteurs die langs komen.
    Men heeft een inzet om de storing goed op te lossen alsof het hun persoonlijke eer te na komt. (en dat is het natuurlijk ook wel een beetje)

    De tijd zal het leren. Momenteel ligt geloof ik alles overhoop door een behoorlijke storing. Zelfs de analoge TV viel in Den Helder ff uit.
    Digitale TV draait nu op alle kanalen die ik 'mag' bekijken maar de 40 stuks audiostream waar het mij om gaat is er (nog) niet.
    Bellen heeft geen zin want de telefoon ligt er ook uit. :cry: :cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina