1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

PVR problemen met timeshift en opnemen bij Multikabel

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door mokanu10, 4 mei 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. De storing heb ik 5-5 per Email en 6-5 nog een keer per telefoon gemeld.
    Er werd toen wel gezegd dat het bij MK zat en dat er 7-5 aangewerkt zou worden.
    Op 6-5 om 16.10u Email van een kennis die bij MK werkt dat het gefikst was en een beetje belachelijk foutje was.
    Meer info kan ik hier niet geven om begrijpelijke redenen.
    Op 8-5 een Email van MK met excuses dat de schuld bij hun lag.

    Ik begreep al snel dat de fout niet in mijn Samsung zat vanwege de code.
    Het is inderdaad een ,,beetje dom'' van de helpdesk om gelijk te zeggen dat het niet aan MK ligt.
    De gemiddelde gebruiker gaat dan gelijk zijn PVR leverancier bellen etc.
    Het is slimmer en klantvriendelijker om de klacht aan te nemen en te zeggen dat men het gaat uitzoeken en gelijk op de storingssite te zetten.
    Dan kom je inderdaad een stuk professioneler over en lijdt je naderhand geen gezichts verlies.
     
  2. Dit punt is al regelmatig op de agenda geweest en er zijn wel verbeteringen ingevoerd, maar het is nog niet optimaal. De MGV blijft hier op hameren.

    Verder is over dit voorval mbt het blokkeren van opnamemogelijkheid afgelopen zondagavond (6/5) al navraag bij Multikabel gedaan. Tot op heden hebben wij hierop nog geen antwoord gehad, dus kunnen wij nog geen nieuws melden.
     
  3. Archie en andere PVR gebruikers,

    De PVR kent een aantal modes n.l. opname zonder encryptie, opname met encryptie en opname niet toegestaan. De modes kunnen worden geactiveerd door de operator en worden gebruikt als daar contractueel noodzaak voor is. Tot op heden wordt zijn geen restricties geactiveerd door de operators. Het recente voorval zal met een configuratie fout te maken hebben gehad, wat helaas wat tijd heeft gekost om op te lossen.
    Ik hoop dat hiermee e.e.a. verklaard is.

    groet

    A@H


    ps archie, zie het maar als web-care
     
  4. Anoniem, duidelijke taal. Bedankt voor deze toelichting.
     
  5. timeshift 100-32

    Nadat het probleem al opgelost was kreeg ik verlaat een antwoord van MK dat ik maar naar de winkel moest gaan waar ik de Samsung had gekocht om het probleem op te laten lossen.
    Ze leren echt veel bij MK.
     
  6. Het antwoord hierop hebben we met wat vertraging binnengekregen:

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina