1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

PVR problemen met timeshift en opnemen bij Multikabel

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door mokanu10, 4 mei 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Re: storing bij multikabel geen opnames mogelijk


    Ik heb op 5 mei om 10.30 uur contact gehad met een helpdeskmedewerker. Die vertelde dat het probleem niet bij multikabel zit. Ook als er softwarematig of hardwarematig wat bij multikabel wordt veranderd en daarna werkt de ontvanger niet goed, dan ligt het niet aan multikabel, maar aan het apparaat. Het is geen apparaat van Multikabel, dus is het hun probleem niet. Ik vroeg aan hem of zij op de helpdesk wel op de hoogte waren als er in het aangeboden signaal wat veranderd is. Dat bevestigde hij. Dus vroeg ik dat als er klachten binnen komen na een signaalverandering of er dan geen lichtje gaat branden van dat kan wel met die verandering te maken hebben. Dit was niet het geval, het ligt niet aan het signaal, maar aan de apparatuur.

    mvg

    Wim
     
  2. Re: storing bij multikabel geen opnames mogelijk

    Het is toch werkelijk ongelofelijk dat de helpdesk medewerkers ook vandaag nog gewoon vol blijven houden dat Multikabel hier niets aan kan doen en het een probleem van de ontvanger is. Na alle problemen die hier de afgelopen tijd zijn behandeld valt er bij deze medewerkers kennelijk nog steeds niet het kwartje dat er ook bij Multikabel van alles mis kan gaan wat directe gevolgen heeft voor het functioneren van de apparatuur bij klanten.

    Het vervelende van deze houding is dat de kans groot is dat men het niet eens in de systemen registreert en er dus ook geen sprake is van "patroonherkenning" als opeens meerdere klanten met hetzelfde soort probleem gaan bellen. Hier op dit forum heb je maar een paar meldingen nodig en je kan al zien dat er weer wat mis is. Soms is het nodig om nog even te bepalen of het een geografisch verspreid probleem is om aan te tonen dat één en ander zijn oorsprong heeft bij Multikabel. Bij Multikabel moet daar eerst weken van gezeur overheen gaan voordat de erkenning van het probleem volgt.
     
  3. Re: storing bij multikabel geen opnames mogelijk

    Ik heb de storingsmelding via de website van multikabel doorgegevens: http://www.multikabel.nl/contact/ . Ook verwijs ik naar dit forumonderwerp; wellicht dat het helpt...

     
  4. Re: storing bij multikabel geen opnames mogelijk

    Ik ben bang dat het opnemen dit weekend in ieder geval wel kan vergeten. Problemen met Digitale TV hebben bij Multikabel namelijk geen prioriteit. Als Multikabel al bereid is om te erkennen dat het probleem door hun veroorzaakt wordt dan zal men op zijn vroegst a.s. maandag beginnen met het instellen van een onderzoek naar de oorzaak.

    Als de helpdesk medewerkers de meldingen van gebruikers echter niet serieus nemen en niet registreren in het systeem dan kan het wel eens veel langer gaan duren voordat men aan de slag gaat om dit probleem op te lossen. Bij de E19 problematiek van de Samsung DCB-P850R PVR heeft het destijds ook weken geduurd totdat Multikabel eindelijk bereid was om te erkennen dat er iets aan de hand was.
     
  5. hier ook hetzelfde probleem met openemen met de samsung pvr. Ik kan wel op de sport 1 kanalen en nasn opnemen, maar niet op ned 2 t/m tien bv?? Vreemd maar weer.

    Ik stuur wel een mailtje naar de helpdesk met een link naar dit topic misschien schrikken ze er wakker van bij MK
     
  6. Ik heb de titel van dit topic even aangepast zodat het duidelijker is waar het precies om gaat.
     
  7. Het is ook niet te geloven he, al bijna 2 jaar hou ik dit forum in de gaten over diverse pvr's. Eindelijk de keus gemaakt voor de humax en alleen speciaal genomen om voetbal en motorsport op te nemen... en laat dat nu morgen allebei zijn.... Lekker weer van multikabel.
     
  8. nu al antwoord van MK op mijn mail:

    Geachte mevrouw/meneer,

    Onlangs ontvingen wij van u een email met daarin een vraag over digitale televisie.

    U geeft het zelf al aan dat er meerdere klanten hier last van hebben. Het gaat hier om een storing die alleen speelt de Samsung en de Humax. Dit is reeds gemeld bij de technici. De verwachting is dat het begin volgend week is opgelost.

    Hopende u voldoende te hebben geinformeerd.

    ......
    Met vriendelijke groet,
    Kind regards,


    We wachten af
     
  9. In elk geval in behandeling, dus dat is OK. Toch binnen 24 uur :?
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina