1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Mag niet upgraden ?

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door ries_rj, 21 apr 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb nu een powerbundel en zou mijn internetverbinding willen upgrade naar X-tra. Dit blijkt niet te kunnen. De powerbundel is een jaarcontract en dit is niet te wijzigen ??
    Men zegt dat ik eerst het jaarcontract moet uitzitten voordat ik daar iets in kan wijzigen...
    Ik kan mij dit voorstellen als ik zou willen downgraden. Maar ik wil juist Upgraden. Een groter, sneller, duurder abonnement ! en dat kan niet ?
    Heel vreemd en volgens mij commercieel gezien ook niet heel slim..

    Ik zou graag zien dat Multikabel komt met een X-tra versie van de bundel. Zeg maar een soort superbundel...

    Zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt ?

    Gr,
    Ries
     
  2. We (MGV) hebben dit "probleem" al eens eerder gehoord en ook al aangekaart bij Multikabel. De bundel heeft een jaarcontract omdat je vaak een kadootje gekregen hebt bij aanschaf van de bundel en om dat terug te verdienen je toch minstens een jaar moet blijven zitten. Maar als je een duurdere combinatie wilt nemen klinkt dat op zijn minst vreemd.

    Je zou kunnen proberen via een brief aan de klantenservice om toch xtra te krijgen. Standaard kan het niet, maar misschien wil men in dit geval een uitzondering maken. We zullen dit het volgende overleg nog eens op de agenda zetten.
     
  3. Er was een reden dat ik ooit voor Multikabel koos en die is me nu weer duidelijk. Goede service ! Een en ander lag aan een misverstand bij de klantenservice. Na kontakt met Multikabel is alles heel snel geregeld en heb ik nu al !!! de snelheid van X-tra.. Super...

    Zo zie je maar waar een gebruikersvereniging goed voor is.

    CeeS, via deze weg, bedankt voor je reactie en hulp.
     
  4. Voor de meelezers:
    De MGV heeft dit via onze contacten bij Multikabel onder de aandacht gebracht waarna men contact zou zoeken met ries_rj.

    Voor ries_rj:
    Mooi dat het snel in orde gekomen is en dat je ook al gelijk de nieuwe speed hebt !
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina