1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

E34 Nickelodeon

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door Barfman, 8 apr 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb al 2 dagen geen nickelodeon, krijg de bekende E34 melding, en zal ff checken welke kanalen er nog meer weg zijn. Zijn er meer mensen (Den Helder) die hetzelfde probleem hebben. Vind het trouwens de laatste tijd toch al een zooitje dat digitale tv van MK, begin haast spijt te krijgen dat ik over ben gegaan.

    Verders :

    BBC E37 melding
    Discovery E34

    Ik heb de laatste firmware update 3 weken geleden gedaan.
     
  2. zondag 8 april 12.32

    Nickelodeon geeft bij mij in Den Helder een pikzwart beeld.
    Nu kijk ik nooit naar Nickelodeon, ik weet niet eens of hij in het pakket van mij zit.
    Maar mocht dat niet zo zijn ,dan zou er een tekst staan dat mijn preview periode (e19) is verlopen.
    En deze tekst staat er niet, dus ik mag inderdaad aannemen dat Nickelodeon zomaar verdwenen is.
     
  3. Nickelodeon zit in het standaard pakket, en ik krijg na het zwarte beeld een E34 melding. En tja, wij hebben hier een kleine van 4 jaar, die het toch wel een beetje mist :evil:
     
  4. @Barfman :
    ik bedoel ook niet dat je er toch niets aan mist.
    Dat is ieder zijn eigen keuze, en er zijn ook genoeg volwassenen welke er naar kijken.
    Als je er voor betaald heb, ik dus ook begrijp ik nu, dan dienen ze het te leveren, zoniet dan is er sprake van wanprestatie.
    Ik krijg overigens geen fout code , het scherm blijft pikzwart.
    Voor wat het waard is, mijn decoder is een Panasonic.

    Prettige paasdagen éénieder overigens.
     
  5. Ik heb een Humax IR-FOX C
     
  6. Ik heb het even nagekeken en hier hetzelfde probleem bij Nickelodeon/The Box. Alleen een zwart scherm zonder geluid. Alle benodige datastromen voor dit kanaal lijken aanwezig te zijn: Een video datastroom, een audio datastroom, een teletekst datastroom en een decoderingsinformatie datastroom. En de pakketjes in alle datastromen zijn inderdaad gecodeerd. Ook in de Program Map Table (PMT) lijkt alles juist geconfigureerd te zijn. Opvallend genoeg zijn de video en audio datastromen variabel qua bitrate, dus het is niet zo dat er continu een zwart beeld en zonder geluid wordt verzonden. Het enige dat ik me dus kan voorstellen is dat de aangegeven decoderingsinformatie datastroom op de één of andere manier niet bij dit kanaal hoort, waardoor het decoderen toch niet goed gaat zonder dat de ontvangers daar erg in hebben aangezien ze geen E19 of E34 melding produceren.

    Nu zou je verwachten dat iets dergelijks wel wordt opgemerkt in het Network Operations Centre (NOC) van Multikabel, maar helaas. Geen melding in ieder geval op de storingen webpagina van Multikabel.
     
  7. Bedankt voor de informatie ArChie, ik zal morgen gelijk even bellen, want dit is natuurlijk niet netjes dat het niet opgemerkt word. Ik krijg trouwens wel gewoonn een E34 foutmelding hoor ?
     
  8. Wat voor melding je krijgt is (lijkt het) een beetje afhankelijk hoe de ontvanger met een 'zwart-beeld' omgaat. Het kan zijn dat de 'feed' die Multikabel krijgt aangeboden momenteel leeg blijft en dat ze dit nu niet kunnen oplossen. Ook weet ik niet welke kanalen bij storingen direct opgelost worden of pas op de volgende werkdag.
     
  9. Naja, ik kan in ieder geval ff bellen, en kijken wat ze gaan doen.
     
  10. Klopt, maar als Barfman wel een E34 te zien krijgt dan duidt dat meestal op coderingsfouten. Geen signaal wordt meestal aangeduid met E48.

    Ik vermoed van niet aangezien de bitrate van de video en audio datastromen variabel is. Voor het verzenden van een zwart scherm zonder geluid bij 'feed' problemen zou je dan eerder een lage constante bitrate verwachten.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina