1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Onderzoek storingen en verdwenen kanalen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ict-boy, 6 apr 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanavond voor de verandering maar weer eens een film zitten kijken op Film1: Pirates of the Caribbean. Tot nu toe nog geen volledige film kunnen kijken zonder één of andere storing in beeld en/of geluid en vanavond was dus weer niet anders.

    Ik vind dit dus een bijzonder slechte zaak en er gebeurt duidelijk helemaal niets van de kant van Multikabel. Doodziek word je ervan. De heren zijn kennelijk in een één of andere afwachtende bui op de veranderingen die komen gaan (Casema signaal) en hebben duidelijk schijt aan hun klanten. Nog even en ze zijn er vanaf en dan kunnen ze straks roepen dat ze er ook niets aan kunnen doen want zo krijgen ze het aangeleverd via Casema...
     
  2. Nat Geo Wild heeft ook zeer regelmatig beeld haperingen. Dit is ook zo'n kanaal dat bij Digital Media Centre vandaan komt zoals Film1 en Sport1.
     
  3. Sorry for the English.

    Have had Digital TV from Multikabel since Nov. 2006. No problems untill March. All of a sudden Nat Geo Wild and Zone Reality would freeze for 2-3 seconds then go black for 2-3 seconds then to normal again.......every 10-15 minutes! I re-wired the cables in my house, bought a new decoder (Samsung 9014R), got new scart cables and it still didn't fix it. Had Multikabel send a monteur 2x, he rewired and put in a "versterker", but still it kept happening. It occassionally happens on other channels as well, along with the blocks and strange audio noises. Very annoying. Thanks to this forum I see I'm not the only one. By the way.....I live in Hoofddorp, please add me to that list!
     
  4. Doman

    Doman Forum Member

    Berichten:
    2.675
    Ziggo:
    Internet & Televisie
    Gebied:
    fZiggo
    Meer...
    Lid geworden:
    20 sep 2005
    Normaal kijk ik vrijwel nooit naar dat Nat Geo Wild maar gisteravond even kort gekeken als test...
    Inderdaad waren er bij mij ook regelmatig kortstondige beeldhaperingen/freezes te zien op dat kanaal.
     
  5. Zone Reality komt ook bij Digital Media Centre vandaan. Het lijkt mij dat er ergens bij Multikabel iets verkeerd gaat met het ontvangen en verwerken van die signalen want ik hoor andere gebruikers van @Home en/of Casema er niet over.
     
  6. Ik normaal ook niet, maar omdat ik aan het testen was met de TechniSat HD-Vision 32 en een kanaal nodig had dat Nederlands talige teletekst en DVB ondertiteling had viel mijn oog erop. Eerst ga je dan nog denken dat er iets mis is met de LCD TV, maar met de Humax precies hetzelfde probleem.

    Jammer genoeg hebben de meeste mensen de moed al opgegeven dat dit soort dingen ooit nog eens goed gaan komen en nemen niet meer de moeite om het bijvoorbeeld hier te melden zodat duidelijk wordt dat er weldegelijk een probleem is. Je gaat mij niet wijs maken dat Multikabel dat zelf ook nog niet gezien heeft, maar men zal wel weer denken dat het vanzelf wel weer over zal gaan.

    Bedankt voor de bevestiging.
     
  7. Vreemd dat HilversumBest vermeld staat als kanaal wat niet te ontvangen is gedurende het onderhoud. Dat wordt toch pas toegevoegd vanaf 15 juli...? :?
     
  8. Ik denk dat die kanalenlijst gewoon is overgenomen uit het bericht van de "leverancier" van de signalen die zelf onderhoud deed. Niet al die kanalen worden nu doorgezet.
     
  9. Zal er nu eindelijk eens een keer wat gedaan zijn aan de problemen met de kanalen die bij Digital Media Centre afkomstig zijn?

     
  10. Voor Nat Geo Wild heeft het bovenstaande onderhoud dus niets uitgehaald.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina