1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Onderzoek storingen en verdwenen kanalen

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door ict-boy, 6 apr 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Normaal weinig tot geen problemen, gisteravond op dezelfde kanalen als reeds genoemd (freq. 546 MHz) continu blokjes vorming en audio glitches. Ongeveer een maand geleden iets vergelijkbaars gehad op de Film1 kanalen. Duidelijk een probleem aan Multikabel-kant gezien de reacties in dit topic. Verdacht aanvankelijk de Humax decoder omdat de problemen begonnen kort na de firmware update maar dit is blijkbaar een toevallige samenloop van omstandigheden geweest.
     
  2. Vandaar mijn opmerking dat je het af en toe ziet en dan gaat het weer een tijdje goed. Zou je ook je woonplaats willen vermelden zodat het volgende plaatje van het Multikabel netwerk ingevuld kan worden?

    [​IMG]

    De rode stipjes zijn de gemelde woonplaatsen tot nu toe. De lijntjes geven de hoofdverbindingen van het Multikabel netwerk weer.
     
  3. Den Helder meldt zich 8)
     
  4. Bedankt. Hier het bijgewerkte plaatje:

    [​IMG]
     
  5. re

    Ik gebruik firedtv en kan alleen nog maar ned1 ontvangen plaats hoofddorp
     
  6. Re: re

    Dan gaat er iets mis met het gebruik van de smartcard en de AlphaCrypt CAM in combinatie met de FireDTV. Dit topic gaat over een ander soort problemen met de kanalen op de gemelde frequenties. Ik zou je willen voorstellen om de discussie over de problemen met de FireDTV eventueel voort te zetten in het DVB-C apparatuur met Common Interface slot topic.
     
  7. ehhh.... leuk om het hier te melden, maar moeten jullie niet gewoon allemaal een melding bij de helpdesk doen ? Anders gaat er niemand naar kijken lijkt me.
     
  8. Het is handiger om eerst hier een gezamelijke case op te bouwen zodat je bij de melding aan de helpdesk naar dit topic kan verwijzen. Als je dit soort dingen in je eentje gaat melden dan krijg je toch de opmerking dat het aan je eigen installatie ligt en wordt de case onmiddelijk gesloten. Het zogenaamde "first call closure principe" noemt Multikabel dat. Een mooi systeem om ervoor te zorgen dat de managers met niet te veel openstaande cases te maken krijgen en men zonder blikken of blozen aan iedereen die het maar horen wil kan melden dat er nagenoeg geen klachten/problemen zijn.

    Hoelang heeft Multikabel niet ontkend dat er E19 problemen waren met de Samsung DCB-P850R omdat alle personen steeds met een kluitje het riet in werden gestuurd door de helpdesk?
     
  9. Ook west-graftdijk heeft problemen.

    Discovery zenders en had het laats ook met Net5. Zit lekker te kijken en ineens alles zwart.

    Soms lost het probleem zichzelf op als je later weer eens gaat kijken. Anders keren wil het helpen door de stekker uit de decoder te halen.
     
  10. Hier bij mij in Nibbixwoud ook hetzelfde probleem met met RTL4.
    Het was op een bepaald moment zo erg dat wij over geschakeld zijn naar de analoge uitzending.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina