1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Digi1 Decoder en problemen

Discussie in 'Digitale TV - Irdeto ontvangers' gestart door migroen, 22 feb 2007.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nigel

    Nigel Forum Member

    Zouden ze al spijt hebben van het aanbieden van digitale televisie? :P

    Volgens mij valt en staat er een hoop met de gekozen implementatie, of zijn dit aanloopproblemen die je overal zou hebben?
    In de VS hebben ze toch al veel langer van dit soort oplossingen?
     
  2. Het ligt niet aan digitale tv maar aan de decoders. Als de decoder het doet dan is er niets aan de hand maar ja lever je een brak ding dan gaan mensen natuurllijk ook klagen.
     
  3. Nigel

    Nigel Forum Member

    Uhhu, maar ik lees niet anders dan gedonder met apparatuur.
    Bij elke kabelaar zo'n beetje wel...

    Vind dat gedoe met dat pasje overigens ook irritant.
     
  4. er is een fix die de komende weken getest gaat worden bij multikabel en @Home.

    anoniem
    @Home

    Ivm de (tijdelijke) onbeschikbaarheid van het TVHomeforum.tk zal ik rechtstreeks informatie beschikbaar stellen. Normaal neemt Archie mijn informatie over naar dit gebruikers forum.
     
  5. Hoi Anoniem,

    Welkom op het MGV forum, leuk om een zeer bekende naam zo tegen te komen..

    Thomas
     
  6. Hetzelfde probleem tegengekomen in de afgelopen weken en na de zoveelste reset toch maar eens Multikabel gebeld. Er klonk een feest van herkenning aan de andere kant van de lijn :D
    Vandaag een Humax Ir-Fox C ontvangen en geinstalleerd (ben benieuwd
    :wink: )
     

  7. Kan je ook aangeven wat er allemaal zou moeten worden verbeterd dmv die fix? (Ik neem overigens aan dat je het over de Digi1 hebt?)

    In het geval het over de digi1 gaat, bedoel je dan het vastlopen? Te warm worden?
     
  8. Het gaat inderdaad om de Digi1 en er is ook al eerder aangegeven waar de fix betrekking op zou hebben:

     
  9. Na een officiele klacht te hebben ingediend bij MK is mij toegezegd dat ik deze week ook een Humax Ir-Fox C krijg toegestuurd ivm de problemen.

    Nette aktie van MK om bij problemen niet moeilijk te doen en een andere te sturen.
     
  10. Nigel

    Nigel Forum Member

    Ander kun je ze aanklagen vanwege misleiding in hun reclame :P

    Ze horen gewoon op bijna elke normale klantvraag immers 'Nee hoor, geen probleem bij Multikabel' te antwoorden ;)

    Zeker nette actie. Software updaten zou voor mij voldoende zijn :P
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina