1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

opzeggen abonnement, e-mailadres behouden

Discussie in 'Internet - Email' gestart door -wim-, 10 dec 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wat eventueel zou kunnen is het hoofdemailadres dat je wilt behouden omzetten naar een ander.
    Dan je oude hoofdemailadres bij iemand anders van je kennissenkring onder te brengen alszijnde een sisteraccount.

    De accounthouder ervan zal dit dan zelf moeten doen, en moet je goede afspraken over maken, ivm gebruikersgegevens van de accounthouder.

    Zodra je naar het juiste adres verhuist, kan je nieuw abbo aanvragen en dan je mailadres als gewenste hoofdemailadres.
    De accounthouder van het mailadres dient deze 'sisteraccount' na de aanvraag gelijk af te melden, zo komt het mailadres beschikbaar als mogelijk hoofdaccount.

    Probleem zal dan wel zijn, tijdens die stappen, als mailadres vrijkomt, het beschikbaar komt voor anderen en je risico loopt dit mailadres kwijt te raken.

    Ook het mailverkeer zal tijdens de overstap tijdelijk stoppen waardoor jevmogelijk je malls verliest.

    Heb dit gedaan en werkte, misschien een ideetje?
     
  2. Wat nu als je gaat samenwonen, beide bij Multikabel/ Ziggo een abonnement hebben en beide je (hoofd) e-mailadres wilt behouden? Net een uur de helpdesk aan de lijn gehad, drie mensen die allemaal iets anders zeggen. De laatste zei "Kan niet" en hing op. De anderen zeiden dat het wel kan. Een advies graag!
     
  3. als je abonnment wordt beeindigt zal je emailadres eerst een hele poos worden vastgehouden, zodat niet iemand anders dat adres aanmaakt, en dus voor jou persoonlijke emails ontvangt.

    Voor zover mij bekend kan dit inderdaad niet anders, dus zal je een paar maanden zonder dat emailadres zitten...
     
  4. Bizar hoor. Terwijl ze wel je e-mailadres kunnen wijzigen als er een fout in zit of er een andere dringende reden is. Dus kan niet, wil niet zou ik zeggen. Twee aansluitingen op één adres kan ook niet.

    Het zou wat mij betreft een goede service zijn. Adviseer dan in ieder geval mensen geen persoonlijk e-mailadres als hoofd e-mailadres te gebruiken. Of kort de quarantaine in tot nul. Dat zou toch ook moeten kunnen zou je zeggen.

    Dit valt me heel erg tegen. Ik zou weleens willen weten hoe de medewerkers die ik gesproken heb het zouden vinden als ze hun "hoofd" e-mailadres zouden kwijtraken. En dat terwijl je gewoon klant blijft.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina