1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Snelheid abo niet meer gehaald

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door macput, 16 nov 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. 1135 LH is mijn postcode...
    Nee idd was ik ook nog niet gewend van MK maargoed... ze moeten denk ik een beetje uitbreiden...
     
  2. Nou ik heb net even gebeld, uitteraard moest je weer je modem resetten, computer opnieuw opstarten.
    Vertelde al dat ik overdag mijn snelheid goed is maar na 17.00 uur omlaag kelderd en de capaciteit in mijn wijk niet meer voldoende is... naja ze heeft het naar de technische dienst door gestuurd dus ik wacht rustig af...
    Krijg ik trouwens ook nog wat te horen? Als het opgelost is bijv?
     
  3. Ik denk dat je binnen een paar dagen teruggebeld wordt door de technische dienst. Die kunnen verder kijken. Als je regelmatig wat speedtests doet, en je kunt vertellen wanneer je dit fenomeen ziet kunnen zij samen met de signalen van je modem wel meer zien.

    Ik heb zelf (postcode 1602) hier ook last van, de snelheid zakt bij mij van ruim 800KB/s (power abbo) terug naar 300KB/s op sommige tijden 'savonds of tussen de middag. Beetje afhankelijk van welke dag en blijkbaar hoe druk het is. Probleem bij mij zou over een week of 5 opgelost moeten zijn vertelden ze me een paar weken geleden. Ik heb een programmtje draaien wat mijn snelheid logt in grafiekjes, kijk hier maar eens:
    http://multikabel.hobby-site.org/ je kunt op die grafiekjes klikken om verder terug te kijken. Die 'rode' grafiek is de snelheid, zoals je ziet is dat bij mij sinds januari ineens een stuk slechter geworden.....

    Dit is echt wijk-afhankelijk lijkt het, andere mensen die een paar kilometer verderop wonen zien dit bijvoorbeeld niet.

    We hebben meer van dit soort meldingen uit verschillende regio's, en ik ben benieuwd hoe dat kan. Een structurele beslissing om minder snel te anticiperen op groei of een tijdelijk probleem wat snel opgelost is en dan weg blijft...? We hopen hier binnenkort meer over te horen na ons overleg met Multikabel volgende week.
     
  4. Nouja speedtests hoef ik niet te plegen, ik download regelmatig met usenet, ik gebruik hierbij een payserver + multikabelserver dus maximale snelheid moet ik hierbij zeker halen!
    Nouja ik hoop dat het opgelost word, ik zie idd op je grafiekjes dat je ook problemen heb!
    Bij mij gaat mijn download echt dik achteruit (<800kb/s) en na half 11 weer omhoog naar iets van 1.3 mb/s .
    Ze kunnen denk ik beter in onze wijk testen want het is toch vrij duidelijk dat als ik tussen 17.00 en 23.00 uur minder snelheid heb dat ook nog is veel mensen thuis zijn.... wie ziet het verband niet?!
    We merken het wel!
     
  5. Zoals op een andere thread te volgen is heb ik ook (nog steeds) snelheidsproblemen.
    Middels een brief MK op de hoogte gesteld en zij hebben een compensatie voor de maanden gegeven. 66 euro terug.
    Nu hebben ze een softwarematige oplossing ingesteld. We houden de boel in de gaten.
    Op de piekuren is nog dramatisch.
     
  6. Compensatie??? WTF? serieus? om wat...? zelfde als ik heb?
    Ik heb nog steeds niks gehoord van technische dienst of wat dan ook...
    Ik verwacht zowiezo geen compensatie, wat eigenlijk wel logisch is maarja we merken het wel he....
     
  7. Ik had een brief geschreven naar de klachtenbehandeling een een voorstel gedaan. Deze is geaccepteerd.
    Op de achtergrond heeft de td mij 2x gebeld om door te nemen wat er aan de hand was.
     
  8. Dit probleem heb ik ook. 's avonds is mijn max. snelheid +- 1.5Mbit/sec
    Heb er al een mail over gestuurd, maar daar krijg ik geen reactie op.
    heb ook gebelt, maar konden geen duidelijk antwoord geven waarom dit probleem er is.

    Gr. Oeadekoe

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina