1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ervaringen Siemens Gigaset M750 C IR Twin Tuner PVR

Discussie in 'Digitale TV - Algemeen' gestart door jori, 10 okt 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Nog iets: de Freecom HD heeft geen master/slave instellingen.
     
  2. Misschien nog iets om te proberen. Ik heb de HDD op USB2 en de cardreader op USB1. Was ik ooit eens op Internet tegen gekomen, maar geen idee meer waar.
    Heb je de problemen ook als er geen HDD is aangesloten? Maw zit het probleem in de Siemens box of is de HDD of USB kabel niet goed?
     
  3. Als het goed is staat de nieuwe firmware versie voor de Siemens Gigaset M750 C IR nu ook bij Multikabel op het kabel netwerk.
     
  4. Mijn decoder geeft wel aan dat er een update beschikbaar is, maar kan 'm vervolgens niet downloaden .... is iemand hier wél in geslaagd?

    Groeten, Menno.
     
  5. Om onduidelijke redenen geeft Multikabel al een paar dagen geen firmware updates meer door via het kabelnetwerk. Het updaten van ontvangers is daarom momenteel niet mogelijk.
     
  6. Beste archie

    Zou je kunnen melden waneer het wel kan? Alvast bedankt. Ik kijk graag naar jou post met altijd de juiste oplossingen!!!
     
  7. Re: Beste archie

    Dat wil ik wel doen, maar als je haast hebt met de firmware update van de M750C dan zou ik je willen adviseren om eerst contact op te nemen met de helpdesk van Multikabel en daar aan te geven dat de firmware update niet te downloaden is. Verwijs desnoods naar dit forum als ze je niet willen geloven of met een onzin verklaring komen. Er wordt dan namelijk als het goed is een ticket aangemaakt dat uiteindelijk bij de afdeling Digitale TV terecht komt zodat men aan de slag kan om de firmware update weer terug te zetten. Uit zichzelf doet de afdeling Digitale TV namelijk helemaal niets en kan je wachten tot je een ons weegt.
     
  8. Bedankt ik ga dat doen
    Ik had anders echt gewacht. :lol:
     
  9. Het werkt nog steeds niet, dus ik ga dit ook doen.
    De helpdesk heeft wel gereageerd op een mail van mij, maar alleen maar met de vraag welke foutmelding ik precies krijg, terwijl ik het probleem toch duidelijk omschreven heb ....
    Groeten, Menno.
     
  10. Er staat nog steeds alleen maar een firmware upgrade voor de Samsung DCB-H360R op het kabelnetwerk van Multikabel. Alle andere download kanalen voor de overige kabel ontvangers zijn niet in gebruik. Dit is dus weer zo'n typisch voorbeeld waarbij de technische afdeling maar wat aan het aanklooien is en de helpdesk medewerkers daarover niet inlicht. Gevolg: De klant krijgt niet ter zake doende vragen te beantwoorden omdat de helpdesk er automatisch van uitgaat dat het probleem niet bij Multikabel zelf zit.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina