1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe profielen per 1 november 2006

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BenJ, 28 sep 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb wel gemerkt dat er op dit moment een backlogje is van een 4 tot 6 uur op sommige spools.. Het beste is om even een half dagje te wachten, en dan nog een keer te kijken..

    Op dit moment heb ik volle bak uit a.b.cd.image
     
  2. Saywhat ik heb van de week toen er niets meer ging gemaild en vandaag kreeg ik een volstrekt nietszeggende reactie terug welke op geen enkele wijze verband hield met de door mij geuite klacht:
    Hier heeft dus iemand gewoon zijn cue even zitten wegwerken of misschien gebruiken ze daar wel een autoresponder.
     
  3. Reden waarom ik je dat vroeg, is omdat ik zelf me ook afvroeg hoe het zat, en dus heb geinformeerd. Er zijn werkzaamheden aan de gang werd mij verteld. Vandaar vond ik de vorige conclusie dat de server niet voldoende was wat voorbarig.... Maar ieder zijn mening!
     
  4. zo even mijn modem gereset en speedtest gedaan. 813kb down en 134 up (power abbo). Ik zou het iedereen aanraden om even de modem te resetten en afwachten
     
  5. Jep me 2.. 830 KB :lol:
     
  6. Bij mij werkt het ook :P 820Kb/s ongeveer van speedtest.multikabel.nl
     
  7. Saywhat ik hoop dan dat ik ongelijk krijg...

    ps ik denk niet dat de incomplete downloads veroorzaakt worden door werkzaamheden
    ps2 maar goed daar hebben we par voor
     
  8. wat voor modems hebben jullie ??

    Ik heb een motorola 5100 en ook power. Na een reboot heb ik nu nog maar 2Mbit/sec overgehouden, terwijl een speedtest vlak voor dat ik mijn modem liet rebooten nog op 5Mbit zat..... Lijkt er dus op dat het profiel voor dit type modem niet goed is. Ik zal nog even verder uitzoeken.
     
  9. Als je naar dit IP adres gaat:
    http://192.168.100.1/mainhelp.html
    wat zie je daar dan?

    Ik zie dit:
    Software Version: SB5100E-2.3.1.6-SCM01-NOSH
    Hardware Version: 3
    MIB Version: II
    GUI Version: 1.0
    VxWorks Version: 5.4

    Het is een Zwarte Motorola...
     
  10. Na een tweede reboot (nu echt even de spanning eraf gehaald en niet via de reboot-optie in het modem zelf) was alles wel goed. Ik haal nu ook de nieuwe Power-snelheid. :)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina