1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Nieuwe profielen per 1 november 2006

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door BenJ, 28 sep 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoe is dat afgelopen ?

    Zelf vond ik mijn verbinding ook nogal wisselend, maar ik had al een tijd geen speedtests meer gedaan. Maar ik heb een vergelijkbare verbinding als jij beschreef op dit moment......

    Met Power wisselt vanavond mijn speed tussen de 200 en 500 KB/sec (1.5 - 4Mbit/sec) en dat zou dus meer dan 800KB moeten zijn.

    Mijn modemsignalen zijn ook normaal:
    Signal to Noise : 37dB
    Power Level: -4 dB
    Upstream Power: 42 dBmv

    Lijkt dus op een capaciteitsprobleem....

    Ik zal mijn snelheid eens gaan loggen en morgen de helpdesk maar eens bellen....

    Postcode - 1602MN
     
  2. Monteur is langgeweest en heeft alleen het signaal doorgemeten, die was goed. Hij vermoed dat het modem op de verkeerde kast (of zo iets) is aangemeld na de snelheidverhoging. Hij zou contact opnemen met Multikabel of zij mijn profiel willen verwijderen zodat het modem zich opnieuw aanmeld. Dat zou met een half uur gebeuren. Helaas is mijn modem niet gerest, kon ik zien in de log van uptime, dus moet nu zelf maar weer bellen met de helpdesk. Tevens zou hij vragen of ze het modem willen loggen zodat daar misschien nog iets uit komt.

    Ik had dus wel printscreens gemaakt en de avond voor dat de monteur langs kwam liepen mijn pingtijden ineens op naar 282 ms. Ik kon hem daarom gelukkig overtuigen dat er wel een probleem is.

    Maar groot minpunt vind ik wel dat je verder niets meer hoort en ik vermoed als ik vandaag de helpdesk ga bellen mijn call gesloten is.
    Ik zou het prettig vinden dat je als klant netjes een e-mail krijgt waarmee wordt aangeven dat de call is gesloten en wat de "oplossing" is geweest. Zo krijg je als klant de juiste info en kun je hier eventueel op reageren.

    Ben jaren teamleider geweest van een IT-Helpdesk en wij hadden dit wel zo ingesteld. Klanten reageren daar positief op en je zorgt en tevens voor dat de oplossing ook goed wordt omschreven aangezien de klant die ook te zien krijgt.

    Kortom ik ga vandaag ook maar weer bellen om te vragen of zij alnog het profiel willen verwijderen. Ik vermoed dat dit is zoals Saywhat ook had aangeven.

    Ik laat weer horen als er nieuws is hoop dat andere dat ook doen. Dan kunnen we mogelijk in kaart brengen wat het probleem % oplossing kan zijn. Daar is iedereen meegeholpen ook Multikabel.
     
  3. Even een update.

    Net de helpdesk gebeld met de vraag waarom het modem nog niet is gerest zoals beloofd. Blijkt dat het naar een andere afdeling is gestuurd die het modem gaat loggen. En dit kan een paar dagen duren. Ze konden dus niet het modem nu gaan doen.

    Ik heb aangegeven dat ik het vreemd vindt dat de monteur aangeeft dat het modem die dag nog gerest gaat worden en dan pas een logging wordt gedaan en nu gaan ze het andersom doen. Ok misschien beter voor hun inzicht maar blijf erbij dat je dan niets hoort. Ook dat aangegeven dat ik nu weer een duur nummer moet bellen om dit te horen. Waarom niet even een mail met de betreffende update. Weet ik dat ik een paar dagen moet wachten. Ik ben benieuwd of ik volgende week iets hoor of dat ik zelf weer moet bellen. Ben bang voor het laaste helaas.
     
  4. Dingen kunnen veranderen natuurlijk, misschien had de 2de lijns monteur er wel een reden voor om het niet te resetten..

    Dat je vaak niets meer van ze verneemt ben ik het wel eens, gebeurt vaak genoeg dat je zelf achter dingen aan blijft hollen. Dat is jammer, en voor enige verbetering vatbaar..
     
  5. Gisteravond het nieuwe modem geinstalleerd.
    Na een belletje met de helpdesk om mijn oude modem af te melden kon de nieuwe geactiveerd worden.

    Hiermee haal ik nu wel de nieuwe snelheden met mijn Power abbo.
     
  6. Mededeling:

     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina