1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

FSK

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Misty, 6 jul 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wij hebben pas een nieuwe telefoon gekocht. :)
    Een AEG Fame 300-2
    wij zijn op 3 april over gestapt van Kpn op @home telefonie.
    In de beschrijving staat dat het toestel FSK ondersteund.
    Maar het werkt nu niet. :(
    Bij de Kpn hadden we wel nummerweergave met dit toestel.
    En nu niet meer.
    wij kunnen nergens in de beschrijving vinden hoe we dit op het toestel
    in moeten stellen.

    Wie heeft een tip???? :?:

    Of ook zo'n telefoon waarbij het wel werkt.

    Vr. Gr. Misty
     
  2. Ja, het is een lastig iets. Vaak ligt het probleem bij de telefoons, of zelfs de handleiding.. Hiermee bedoel ik dat op het doosje staat dtmf+fsk maar dat de telefoon alleen dtmf is.

    Ik heb op internet gekeken of ik iets kon vinden over deze telefoon, maar op een paar verkoopsites na helemaal niets. Geen handleidingen, geen technische docu, helemaal niets..

    Ik weet dat bij sommige telefoons een knopje op het basisstation zit, dat je hem van dtmf naar fsk kan zetten. Haal dit niet in de war met dtmf en puls, dat is wat anders!

    Ik heb wel eens een FSK naar DTMF omzetter gezien bij de zwartemakrt in beverwijk. Dit was 30 euro geloof ik, dus misschien is dat een optie. Wat goedkoper is denk ik is een nieuwe telefoon kopen die wel FSK ondersteund..
     
  3. Er is wel een handleiding te downloaden van deze telefoon, maar helaas alleen in het Germaans.

    Daarin wordt het volgende over FSK gezegd:
    Met andere woorden: FSK zou automatisch herkent moeten worden door de telefoon. Kennelijk gaat dat automatisch herkennen in combintatie met kabel telefonie niet goed.
     
  4. Misschien is dat het probleem, via google kan je vinden dat @home type 2 FSK heeft..
     
  5. Ook weer opgelost...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina