1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Bereikbaarheid Helpdesk

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door KoDirkson, 16 mei 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Dat staat nergens, behoudens op diverse plekken op dit forum en in onze ook door MK goedgekeurde verslagen, maar is ons diverse malen op het overleg MK-MGV verzekerd.
     
  2. Re: Leuk dat ze dat aangeven

    Het is niet the policy dat een medewerker vraagt of de klant teruggebeld moet worden, omdat deze mobiel belt.
    Er wordt steeds vaker gebeld met een mobiel dan met een vaste verbinding. moet daarom elk bedrijf wat gebeld wordt maar terugbellen?
    Lijkt mij geen commericiele optie voor een bedrijf.
    Een uitzondering zou kunnen zijn als het om een prepaid gaat en er haast geen tegoed meer op staat, dan wil de medewerker nog wel eens een uitzondering maken.

    met groet,
    Tom
     
  3. Re: Leuk dat ze dat aangeven

    Ja dat lijkt mij juist wel klantvriendelijk van een bedrijf. Mobiel bellen naar een 0900 nummer is heel duur, en als de klant mobiel moet bellen omdat het bedrijf zelf in gebreke blijft omdat het product wat hij verkoopt (telefonie) niet werkt, mag dat bedrijf best terugbellen om het op te lossen lijkt me :!:
     
  4. Re: Leuk dat ze dat aangeven

    Cees, heb je gelijk in. als er gezien wordt dat er een telefonieprobleem is en klant belt mobiel (en het wordt gevraagd) wordt er teruggebeld.
    met groet,
    Tom
     
  5. Ik ben het wel met je eens, maar toch valt hier over te discussieren.

    Multikabel vraagt (als je het goede nummer kiest) 1 cent per minuut, de rest is voor je eigen provider die zelf bepaald wat voor toeslag hun ook nog even over 0900 gooien...
     
  6. Er zijn genoeg mensen die 0900 nummers hebben geblokkeerd. Die hebben evngoed het recht om contact te zoeken via telefoon dus waarom die dan benadelen ?

    Gewoon klantenservice bellen via 072-5143200 (alternatief 0900-685 84 52) voor dringend vragen om je door te verbinden omdat je geen 0900 kan bellen.
     
  7. Dat vind ik dan het probleem van die mensen zelf, je kiest er bewust voor deze nummers te blokkeren. Bovendien, als je telefonie van Multikabel hebt kun je ten alle tijden Multikabel bellen, ook als 0900 nummers geblokkeerd zijn.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina