1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Tijdsduur voordat een monteur kan komen is veel te lang

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door CeeS, 15 apr 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We wachten af.
    Het zal wel bedrijfsgevoelige informatie zijn. :wink:
     
  2. 10 dagen, met gebruikmaking van tijdslot 8. Kortom: Geen gang in te krijgen.
     
  3. Daar wordt niemand vrolijk van... :(
     
  4. We hebben een reactie van Multikabel ontvangen.

    Kortweg komt het er op neer dat 90% van de storingen waarbij er van uitval sprake is binnen 1 werkdag wordt verholpen. Waar wij ons zorgen om maken is dan die overige 10% waar het kennelijk tot wel 10 kalenderdagen kan uitlopen, zoals jullie hebben gemeld.
    Wij zijn er altijd vanuitgegaan, zo was ons ook voorgespiegeld, dat dat maximaal 3 werkdagen zou kunnen worden. Alleszins redelijk dus.
    Daar hebben we MK dan ook op aangesproken.

    Wij hebben nu ons ongenoegen hieover kenbaar gemaakt aan MK, tenslotte past dit niet binnen het kwaliteitsbeeld dat MK normaalgesproken uitstraalt.

    We nemen aan dat dit een vervolg gaat krijgen.
     
  5. Wellicht om dit beeld wat te 'pimpen' hebben ze het onder het vloerkleed geveegd.

    Ik neem aan de MGV wel een gevolg afdwingt gezien de respons van haar achterban.
     
  6. Na 10 dagen totaal wachten op reparatie aansluiting internet (verdeelkastje vóór modem) 5 dagen geen problem. Nu totale storing van zowel internet als tv/radio. Verdeelkastje maakt veel lawaai, is dus weer stuk. Bellen met helpdesk /storingsdienst maakt duidelijk dat ik komende dinsdag (3 dagen verder) weer mag bellen om de storing te melden. Het is nu mooi geweest, ik neem zo spoedig mogelijk een "whatever" ADSL aansluiting. Met Multikabel wordt het, zowel technisch als wat betreft service nooit wat.
     
  7. Paul

    Paul Guest

    Zou je eens kunnen uitleggen waarom dit is? Of is er geen reden verteld? Ik zit zelf namelijk op de helpdesk, en dit komt mij wel ZEER ongewoon voor :?
     
  8. Het is zaterdagavond en er werd opgenomen met iets van: alarmdienst. Op mijn vraag waarom er iemand aanneemt die alleen vetelt dat men dinsdag weer kan bellen kwam het antword: Multikabel wil het zo!
     
  9. Paul

    Paul Guest

    Ah ok, ik had niet begrepen dat het zaterdagavond was... Op zaterdagavond werkt idd de helpdesk niet, maar is er alleen een soort alarmdienst voor de grote storingen.
    Dinsdag heeft verder met pinkster te maken, ook de hd medewerkers zijn vrij met pinksteren...

    Neemt niet weg dat als je net met een storing zit dit bijzonder vervelend uitkomt!
     
  10. Buiten de openingstijden wordt er door een callcenter opgenomen die voor Multikabel de telefoontjes registreerd. Multikabel belt vervolgens wanneer ze weer open zijn terug.

    Het is pinksteren en tenzij een organisatie vrijstelling krijgt moet men dicht. Ik wens je veel geluk bij de grote aantallen providers die wel open zijn met pinksteren (0?). Overigens hoor je me niet zeggen dat 10 dagen niet werkend normaal is maar dat ze NU dicht zijn is volstrekt normaal.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina