1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Kpn of MK

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door aadenien, 31 mrt 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik ga binnenkort verhuizen en zit te twijfelen of ik over zal stappen van Kpn naar Multikabel om te bellen.
    Heeft MK veel storingen???
     
  2. Wij hebben nu inmiddels de stap genomen een klein half jaartje geleden en nog geen storing gehad.

    Alleen na resetten van het modem was de vebinding weg. Even een belletje (met de mobiel) maar MK en het was binnen 2 minuten weer perfect in orde.
     
  3. Mijn ervaring is dat bij een aantal mensen het in het begin een beetje morren is..

    Je word altijd snel geholpen door de helpdesk, wat ik wel een min punt vindt is dat er geen 0800 nummer is voor de telefoonklanten waar ze hun storing kunnen melden. Je bent toch snel 15 tot 20 min kwijt voordat je klaar bent met de helpdesker, tikt toch aan..

    Over de dienst zelf ben ik wel te spreken, ik denk dat misschien 1X in de 2 a 3 maanden storing is van een dag..
     
  4. [
    Over de dienst zelf ben ik wel te spreken, ik denk dat misschien 1X in de 2 a 3 maanden storing is van een dag..[/quote]

    Ik heb al 1 jaar geen storing gehad,maar wij waren ooit het testgebied.
    Misschien zijn de wijkkasten hier wel up to date. :lol: :lol:
     
  5. Na lang aarzelen heb ik nu enige maanden telefonie van MK. Het werkt perfect: betrouwbaar, goede kwaliteit en geluidsterkte.
    Mijn fax-apparatuur draait ook prima. (WinFax)

    In het begin één dag gehad dat ik wel kon bellen maar niet gebeld kon worden. Of dat individueel of postcode gerelateerd was weet ik niet.

    Wel mis ik de '5'-toets van de KPN. Dat was een gemakkelijke optie.

    Jammer is dat je niet on-line je lopende kosten kunt bekijken (bij KPN wel.) Maar ook je specificaties on-line lopen achter. Ik kan nu alleen maar februari 2006 bekijken maar maart niet. Dat kan ik pas weer in mei.

    <Q>Het is mogelijk dat uw notaspecificatie van de afgelopen maand niet zichtbaar is. Er wordt gewerkt aan een oplossing.</Q> staat op de site sinds ik MK-telefonie heb. Contact met MK-telefonie heeft weinig geholpen omdat het een software-fout is (oid.)

    Overigens weeg dit alles niet op tegen het feit dat mijn telefoon rekening drastisch gedaald is t.o.v. de KPN. En ik merk dat er steeds meer MK-bellers bij komen en dat is weer merkbaar in de rekening. Want onderling telefoonverkeer is gratis. :wink:
     
  6. Ik heb 1,5 jaar tel van MK, en ongeveer een half jaar via sipdiscount.com

    Ik bel eigenlijk nooit meer via MK, ik hou het alleen nog maar omdat die sipdiscount niet echt betrouwbaar is.. Maarja, tis wel gratis!!
     
  7. Ik bel nu ook via Multikabel, ik ben er erg tevreden over, in het begin waren er wat kleine probleempjes, in de ochtend alleen dan, en overdag en savonds was het perfect.
    Maar nu is het over de hele linie perfect, super geluidskwaliteit.
    Mjin complimenten aan de helpdesk, die hebben alles echt goed opgelost.
    Ik zou het iedereen aanraden om bellen via Multikabel aan te schaffen!!!
    :D
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina