1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

eigen mailserver / poort-25

Discussie in 'Internet - Email' gestart door CeeS, 21 feb 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi!

    Zo uit mijn hoofd:

    10M per mail en 50 rcpts max. Verder niet echt.

    Bye,
    Raymond.
     
  2. Ik ga zo even bellen. bedankt.
     
  3. Volgens mij is dat tegenwoordig zowel 50mB per e-mail en 50 rcpts ?
    Met 10mB zou ik met mijn camera net 1 foto kunnen mailen :P Maar goed, ik mail dan ook niet en gebruik andere middelen :)
     
  4. Hi!

    Nou weet vrij zeker dat het 10 is hoor :? :D

    Bye,
    Raymond.
     
  5. fborn

    fborn Forum Member

    En dan wordt er zonder een spier te vertrekken voorgesteld om het via multikabel te relayen. Hahaha 10MB in welke tijd leven we nog. Ik weet genoeg en ga mij concentreren op het aanschaffen van een colo. Voor degene die mogelijk met dezelfde problemen zitten.

    http://keyweb.de (en dan kiezen voor de RootDS).
     
  6. Nog steeds ?...Dat is tegenworodig echt te krap hoor.
     
  7. fborn

    fborn Forum Member

    Maandag krijg ik mijn eigen vps (dedicated) server bij keyweb en ben van al de problemen rondom een mailserver verlost. Allemaal bedankt voor het meedenken. Ik ben er klaar mee.
     
  8. Foutmelding 1004

    Hoi,

    Op de eerste pagina staat een berichtje van Dark Fire dat hij de foutmelding 1004 heeft (Ip adres bij gebruiker kan niet worden gevonden)

    Nu heb ik dezelfde foutmelding. Gaat om domein: www.klaassenharderwijk.nl
    MX records staan naar mijn idee goed (Deze foutmelding geeft ie niet meer), maar dat ik mijn modem moet herstarten.

    Zit bij Quicknet, modem meerdere malen herstart en zelfs een half uur uit gehad. Na twee dagen wachten nog steeds foutmelding 1004.

    Weet iemand hier eventueel een oplossing voor.

    Ontzettende bedankt. Groeten Erik
     
  9. Re: Foutmelding 1004

    Modem rebooten is alleen nodig als je kabelinternet hebt omdat er ondertussen nieuwe profielen zijn in je modem geladen moeten zijn. Dat geldt voor jou dus niet omdat je ADSL hebt.

    Het lijkt erop dat jouw ip-adres niet bekend is in het systeem. Ik zal dit even doorgeven en een kijken of er een oplossing voor je komt. Je moet het trouwens wel invullen vanaf je quicknet-verbinding. Wat voor IP-adres heb je daar ?? Ik zie dat je dit forum bericht niet vanaf een quicknet-ip gepost hebt, dus dat kan ik helaas niet doorgeven om te laten testen.
     
  10. Dank voor je snelle reactie.

    Nu heb ik het voor de zekerheid vanaf mijn eigen ipadres geprobeerd
    (84.107.160.148) maar ook hier vandaan krijg ik dezelfde foutmelding.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina