1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

eigen mailserver / poort-25

Discussie in 'Internet - Email' gestart door CeeS, 21 feb 2006.

Niet open voor verdere reacties.
  1. En hoe is dat gekomen? vanzelf??

    Wat heb je gedaan??

    Heb nl. het zelfde probleem...
     
  2. Lees even een aantal berichten terug, dan zie je hoe je dit het beste kunt aanpakken.
     
  3. tis wel erg raak met de dhcp van ziggo
    in 2 weken tijd nieuw ipadres gekregen, wrom geen vast ipadres?
    mailserver was hierdoor, nog steeds trouwens niet te bereiken.
    hoogtijd om maar weer via adsl te gaan. wel jammer want was laatste tijd wel weer wat beter te spreken over ziggo.
    afijn
     
  4. Sinds vanmorgen ook problemen met de relay van multikabel. Is er een mogelijkheid dit toch weer werkend te krijgen? Zojuist de helpdesk gebeld met de vraag waar binnen het ziggo panel je de thuis mail servers kon controleren (zoals bij multikabel service destijds). Of moeten er creatieve oplossingen opgezet worden met externe mail relax servers die naar een andere poort redirecten?

    Alvast bedankt voor jullie hulp/ideeen!!

    Ward

    p.s. als er info nodig is over ip adres/domeinnamen, zal ik een pb sturen. b.v.d
     
  5. Hi !

    Onder enig voorbehoud is het 'automatisch corrigeren' van de koppeling domein <> ip-adres vanmiddag aangepast zodat deze ook met het nieuwe provisioning systeem werkt.

    Dit zou moeten blijven werken zolang als je je huidige modem behoud (die is nog gekoppeld aan de oude multikabel gebruikersnaam ... ).

    Voor de mensen die 'eigen domein' in gebruik hebben is er dus nog wat verlenging voor het kunnen gebruiken van deze functionaliteit.

    mvg,
    Chris
     
  6. Chris :cool: Held!

    Dat houdt in, dat bij IP wisselingen alles weer automatisch op gepakt word??
     
  7. Yes !

    Overigens zijn het een paar andere techneuten bij Ziggo die de held zijn, maar ben er wel blij mee ;)

    bye,
    Chris

     
  8. Hahaha..

    Kan me voorstellen dat je er blij mee bent.. Scheelt jou een hoop gedoe..

    Is er al zicht op het nieuwe systeem wat er voor zou komen?
     
  9. Niet bij mij bekend iig :)
     
  10. Hmm... zoiets had ik onlangs in de " wandelgangen " vernomen...

    Hoopte dat er ondertussen wel iets van bekend zou zijn...
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina