1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Lijn verbroken probleem

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door gobbler, 30 dec 2005.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Het volgende probleem hebben wij sinds een week of 3:

    Telkens wanneer ik met mijn Siemens Gigaset 250C naar buiten wil bellen, wordt de lijn verbroken en slaat de modem op hol.

    Gevolg is dat we tijdelijk geen internet en telefoon meer hebben.

    We hebben ook een "draadtelefoon" aangesloten en die geeft het zelfde probleem, dus ligt het niet direct aan de telefoon.

    Heeft iemand dit ook gehad of is de modem kapot?
     
  2. Is je internet-snelheid wel 'normaal' (horend bij je abbonement) ??
    Je kunt op http://speedtest.quicknet.nl de realtime speedtest alkmaar doen bijvoorbeeld.

    Maar ik zou zowieso even met de helpdesk bellen over je probleem, omdat het bij elke telefoon die je aansluit zo is. De helpdesk kan vanaf afstand in ieder geval de signaalkwaliteit op je modem controleren.
    (0900-2020215 (10cpm) )
     
  3. Bedankt voor de info.
    Met en powerabo krijg ik:
    Uw download snelheid is 4869 kbps (609 KB/s)

    Volgens mij is dit naar behoren.
    Ik heb de helpdesk een email verzonden en laat weten wat er uit komt.
     
  4. Ik denk dat je beter kunt bellen (als dat tenminste lukt :) ) via email gaat de communicatie meestal niet zo vlotjes.
     
  5. Bellen lukt helaas niet dat is nou juist het probleem 8O
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina