1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

e-tech rtbro04 probleem

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door eryy, 15 sep 2005.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

    Het volgende zou ik doen.
    Eerst alles aansluiten. (kabel die van het modem komt moet in de WAN poort)Computers gaan in een LAN poort(1 van de 4 poorten)
    Dan kijken of er op de router (op het apparaat zelf dus) een lichtje brand bij WAN. Zoja, dan weet je dat de connect met het modem goed is. Daarna, Reset je de router naar de fabrieksinstellingen. (vaak is dit iets van 7 seconden de reset knop inhouden) . Dan stel je de router opnieuw in, via die wizard als dynamic IP(met of zonder MAC klonen , moet je even bekijken) .
    Na dat je de wizard hebt gedraait. Haal dan de (voedings)stekker van het modem eruit, paar seconden wachten, en stop deze er dan weer in, wacht tot dat het modem weer "online" is . Ga dan naar de status kijken in de router. Of hij inmiddels een IP heeft of niet, als er een ip staat als 84.... is dit heel normaal!! als je geen IP hebt , kan je nog even de voedingsstekker uit de router halen en dan er weer in stoppen.


    Succes ;)
     
  2. ik heb t geprobeerd maar hij doet t nog steeds niet. woont er iemand in de buurt???? :cry:
     
  3. Ik woon in bovenkarspel...
     
  4. HIJ DOET HET!!!!!
    het snoer van mn modem naar de router is niet helemaal jovel.
    ik had een nieuw snoer (dat ik voor de router naar mn pc had gekocht) tussen de router en modem gedaan en nu doet hij het wel.
    het oude snoer zit nu tussen de router en pc. maar als je aan het snoer zit valt hij soms wel weg. maar dit probleem had ik nog niet toen ik nog geen router had. morgen meteen nog een nieuw snoer halen!!! :D :D
    iedereen toch bedankt voor de hulp. top :!:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina