1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

kpn homevox 1-5 n

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door degraafd, 18 apr 2005.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Zijn er mensen die een kpn homevox 1-5 n in gebruik hebben met kabeltelefonie want multikabel garandeerd de werking niet
     
  2. Volgens mij werkt het wel, maar als je vragen hebt, dan kunnen ze je er niet mee helpen. (Net als bij de routers)
     
  3. Ik ben eens gaan rond browsen maar kon er niet achter komen of het een ISDN of PSTN centrale is.

    Wanneer het een ISND cnetrale is gaat het zeker niet werken. Een PSTN centrale zou goed kunnen werken maar wordt inderdaad niet ondersteund.

    Eigen risico dus..

    Misschien kan je hem bij kennissen uitproberen die Tel via MK hebben. Op de foto's zag dat ding er niet al te groot uit.
     
  4. Het is een PSTN aangezien er overal staat (google. o.a) dat het een analoge centrale is...maar goed..of het werkt... who knows..
     
  5. Ik heb een 2-7 homefox, die werkt perfect....
     
  6. Ik heb kabeltelefonie van UPC maar de KPN Homevox 1-5N geeft problemen, ik kan gewoon bellen maar op het moment dat ik gebeld wordt krijgt de beller te horen dat de oproep niet beantwoord wordt. Tevens wordt daarna de lijn eruit geknald zodat je pas weer kan bellen nadat je gereset hebt, heb nu de Homevox 1-5N ertussen uit gehaald en nu werkt het wel.
     
  7. Wij hebben sinds gisteren (21-06) kabel telefonie van @home. Wanneer ik op dat modem direct een telefoon aansluit werkt alles perfect en zijn er geen problemen.
    Echter van “vroeger” uit hebben wij in huis een Homevox (versie 5?) van KPN om onze oorspronkelijke analoge lijn op te splitten in meerdere lijnen binnenshuis. We hadden dus geen ISDN!!!
    Ik gisteren geprobeerd om de Homevox aan te sluiten op het @home modem. Dit is gelukt en als er naar het vaste nummer werd gebeld gingen alle telefoons over die achter de Homevox hangen. Maar wanneer ik nu met de vaste telefoon probeer te bellen gaat het mis.
    In de Homevox staat ingesteld dat er eerst een 0 gedraaid moet worden voor een buitenlijn. Wanneer ik dat doe krijg ik ook een kiestoon te horen. Wanneer ik dan echter het telefoonnummer in toets hoor ik helemaal niets meer. Er komt dan geen enkel geluid meer uit de hoorn, op zacht geruis na dan. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen en kreeg voornamelijk niets te horen. Eenmaal heb ik een lieve mevrouw aan de telefoon gekregen die mij vertelde dat het betreffende telefoonnummer niet bestond. Dit is me daarna niet weer gelukt.

    Het lijkt mij toch dat die Homevox gewoon moet werken aangezien het signaal dat normaal gesproken van het ISRA kastje afkomt gewoon een telefoonsignaal is en daarop direct een telefoon aangesloten kan worden. Het signaal dat van het @home modem afkomt is ook gewoon een telefoonsignaal waar direct een telefoon op werkt.

    Heeft iemand enig idee of de Homevox in combinatie met @home telefonie werkt! Of ben ik genoodzaakt een DECT set te kopen!?!
     
  8. Misschien moet je even op een @home forum vragen, het kan best dat Multikabel (waar dit forum van is) een compleet ander systeem voor telefonie gebruikt.....
     
  9. Oooohw. Haha, ik dacht dat dit gewoon een algemeen forum was over kabel internet, telefoon, TV, enz enz. :lol:

    Via Google kwam ik hier terecht. Maar ik zal eens even verder kijken of er ook een @home forum bestaat. Tnx
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina