1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Multikabel is ook geen echte telecom aanbieder...

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Thomas, 8 feb 2005.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zie steeds meer bij multikabel dat alle verschillende onderdelen van Multikabel niet goed met elkaar overweg kunnen..

    Wanneer je op hun actueel site kijkt, staan er geen storingen...
    wanneer je met 08005005 optie 3, keuze 1.... (ja ja al helemaal uit mijn hoofd....) belt krijg je een lijst van storingen te horen, daar wor je niet lekker van...

    Dit is net als met de telefoon instellingen en het bekijken van je gesprekken... Inlog hier, code daar, weer een inlog hier...

    Wat heb je daar nu aan dat je aan de ene kant ziet dat er niets is, en dat je aan de andere kant hoort dat er al weken een storing is en dat ze het halfe systeem aan het vervangen zijn omdat het voor geen meter werkt...

    Waar ik me ook aan erger op dit moment is dat ze je niet zeggen dat er wat aan de hand is, en dat ze er mee bezig zijn... Het enige wat je hoort is router dit, reset modem dat, spyware zo, safe mode hier.... Nu ben ik iemand die er best iets verstand van heeft, maar er is gewoon geen woord tussen te krijgen bij die gasten van de HD.. Het is nooit van, meneer ik weet het, we hebben een probleem in bovenkarspel het ligt niet aan u... Zelfs wanneer de hele straat plat ligt, heb ik spyware op mijn pc staan en moet ik mijn pc maar formateren en maar geen router tussen mijn pc en modem zetten....

    Ondertussen begin ik het aardig zat te worden, nu ben ik ook geen KPN fan maar MK zit nu al aardig tegen het randje van de kpn aan te zitten wat betreft hun gekloot en manier van communicatie. Ik begin er langzaamerhand spijt van te krijgen dat ik ben overgestapt naar MK. Overmacht is 1 ding, maar constant je kop in het water steken en blame het on the spyware strategie IS GEEN MANIER VAN KLANTEN BEHOUDEN!!!!

    Wanneer iemand nu aan mij zou vragen adsl/kpn of kabel/mk.... ADSL en KPN telefoon...

    Wat de schade goed zou maken is een belletje van de TD of HD of marketing...., van: sorry jo ik zie dat je een goede usenet gebruiker bent, hier heb je 25GB... Met complimenten van multikabel, of sorry jo we hebben er een beetje een puinhoop van gemaakt.. deze keer krijg je 15% korting op je telefoon abo.... Nouja, je begrijpt wat ik bedoel...

    Maarja het zal wel Blame het on the spyware blijven....
     
  2. Gelukkig was deze storing niet al te lang :-) (Even afkloppen...) Ik hoop dat het bij 15 min blijft... en niet weer het begin is van een week gedonder...

    Nu moet ik ook wel zeggen dat er mensen zitten bij de HD die je wel keurig aanhoren, en keurig een monteur plannen.. en zeggen dat er problemen zijn... maar een monteur op een groepsstoring is ook niet echt een oplossing...

    Misschien toch een betere informatie voorziening, en niet zo geheimzinnig doen over storingen en werkzaamheden end... Laat mensen weten dat de cmts stuk is, en niet een melding van een netwerkcompontent is stuk, er word naar gekeken...

    De NS heeft ook geleerd van haar fouten, en zegt nu ook meteen hoe de zaken ervoor staan... Dit zorgt voor heel wat minder irritatie...
     
  3. net weer last...

    Had nu een zeer goede TDers aan de telefoon... Na nettjes verhaal op en deed zijn testjes... Eindelijk iemand die niet spyware schreeuwt.... Complimenten aan Bart van de Telefoon TD!!

    Thomas

    GRRR, later in het gesprek kwam hij toch terug op spyware.... Gelukkig bleef hij er niet op doordrammen zoals de meeste....

    Blijft toch een keurige nette afhandeling....
     
  4. Zucht, krijg net telefoon van TD... Moet toch weer een monteur komen...

    Nou, word ten minste wat aan gedaan...
     
  5. Eindelijk al 2 dagen lang internet en telefoon!!!

    hehe, na ruim een maand eindelijk alles opgelost....
     
  6. Er zijn diverse storingen geweest dus vandaar dat het net is of het een maand duurde.. (niet dat dat het goed praat, maar ja...het was niet 1 enkele storing maar meerdere)
     
  7. Allemaal wel verklaarbaar en begrijpelijk. Zolang je mensen niet voldoende informeert, dan kan je je de blaren werken, maar men zal toch van de buitenkant het beeld houden dat er niets aan gebeurt. Ik ken dit verschijnsel helaas maar al te goed. Het scheelt zo'n enorm stuk frustratie als je laat merken dat je er (nog steeds) mee bezig bent.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina