1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Zacht geluid

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Stevio, 4 feb 2005.

Niet open voor verdere reacties.
  1. We bellen al een aantal maanden met Multikabel (postcode gebied 1462). De verbinding is maar een paar keer weggevallen, maar dat was vrij snel opgelost. Een probleem wat bij ons veel erger is, dat de gesprekken de ene keer wel goed te verstaan zijn en de andere keer helemaal niet. Zelfs op de hardste stand of handsfree zijn de gesprekken moeilijk te verstaan.

    Multikabel hebben we al meerder keren gebeld en raadde ons de volgende dingen aan, zonder resultaat overigens.

    "Sluit uit dat het je toestel is" = toestel deed het op KPN aansluiting correct.

    "Sluit uit dat het aan je binnenwerk ligt (kabelverlenging etc" = aangesloten rechtstreeks op de modem. Werkte ook niet.

    Ook is er nog een monteur geweest, die een aantal metingen had verricht, maar kon ook niet iets bijzonders vinden. Toen hij ging testen deed inderdaad de lijn het normaal, maar 2 uur nadat hij weg was hadden we weer hetzelfde probleem. (dit hadden we dus nooit met kpn)

    We hebben dit probleem nog steeds en we vragen ons af of andere hier ook last van hebben.
     
  2. Ja, klopt ook. Soms hebben we het zelfs tijdens een gesprek, meestal bij zeer lange gesprekken dat het ene moment geluid perfect is andere moment netaan te verstaan...

    Thomas
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina