1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Service site telefoon loopt een beetje achter met de rest...

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door Thomas, 22 okt 2004.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Service site telefoon loopt een beetje achter met de rest...

    Als ik het telefoon deel van de serivce site vergelijk met BV de email instellingen of het gratis faxnummer. Dan kom ik tot de conclusie dat het telefoon deel eigenlijk "niet af" is, zo moet ik opnieuw inloggen als ik mijn telefoon gegevens wil bekijken.

    En bij de overige dingen krijg ik dit: "Momenteel is het nog niet mogelijk uw telefoniegegevens online te wijzigen."

    Zo kan ik mijn wachtwoord niet veranderen, en zit ik dus met dat rare niet te onthouden nummer... Met als gevolg als ik mijn telefoon nota wil zien ik eerst een uur naar dat stomme inlog papiertje moet gaan zoeken. Zelfs de mensen van multikabel kunnen mijn wachtwoord niet veranderen, zo kreeg ik te horen van de helpdesk..

    Dat ik mijn inlognaam niet kan veranderen oke, dat snap ik... Maar mijn eigen wachtwoord?

    Op dit moment ziet die hele telefoon sectie er gewoon aangeplakt uit, en komt het niet over als een echt geheel met de rest van de site...

    Ik zou weleens willen weten wat de rest van de telefoon gebruikers hiervan denken?

    Thomas
     
  2. Is inderdaad niet erg handig.
    Kunnen ze het niet gewoon zo maken dat je je gegevens in kan kijken als je inlogd op de service-site zelf?
     
  3. Ja, lijkt mij ook veel handiger
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina