1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Ervaring telefonie hahahahah

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door martvl, 31 aug 2004.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik heb een maand of twee geleden telefonie aangevraagd en wat denkje ik heb nu maar eens gevraagd wat de status is van aansluiting krijg ik 1 of andere pipo aan de lijn die mij rustig verteld dat er helemaal geen aanvraag bij ze binnen gekomen is nou dan moet je mij lekker hebben helemaal over de pis natuurlijk want dit was klacht 99 vraag ik aan hem kan je nu niet eens in mijn klachten status kijken hoeveel keer ik al niet heb lopen klagen over de miscommunicaties die wij als klant altijd doen
    je raad het al ook me klachten waren weg nou ik heb nu ondertussen wel me pens vol van die hele ku.... multikabel zo ik moest even me frustratie kwijt

    Ps ik heb nog geen telefoon :twisted:
     
  2. Klachtenbrieven zijn helemaal niet te zien voor een Klantenservice medewerker (degene die je aan de telefoon krijg)
     
  3. ze kunnnen uberhaupt niets zien volgens mij zijn ze blind voor betalende klanten :arrow:
     
  4. Dit is meer iets over communicatie dan over telefoon...

    Misschien had deze wel in de kop Algemeen gepost moeten worden...
     
  5. debo!

    debo! Forum Member

    Tja, lachuuu met multikabel.
    Zo heb ik een geheim nummer en multikabel geeft hierbij de ongelofelijke service dat automatisch je nummerweergave wordt geblokkeerd terwijl ik dat niet eens wil. Nu zul je zeggen, 'nou dan laat je dat toch even deblokkeren?' Tja, daar ben ik nu al twee en halve maand mee bezig maar tot op heden nog zonder resultaat. Ik denk dat ik op den duur zelf naar Alkmaar moet want de helpdesk/klantenservice bellen of brieven sturen maakt allemaal geen indruk.
    Waarschijnlijk zitten alle medewerkers achter een telraam om alle bitjes te tellen die mensen downloaden uit de nieuwsgroepen!
     
  6. Ik vraag me af waarom je geen reactie krijgt van iemand....
     
  7. debo!

    debo! Forum Member

    Het is gelukt!
    Wederom de klantenservice gebeld en daar wist men mij te vertellen dat mijn nummer al vanag 9 september zichtbaar moest zijn.
    Uiteraard was dit niet het geval maar de klantenservice heeft een afdeling gebeld en inderdaad, de nummerweergave was nog steeds geblokkeerd maar zou na een uur gedeblokkeerd worden.
    En verdomd, een tijdje later was dit een feit!
    Well done Multikabel! :wink:
     
  8. Een geblokkeerd/geheim nummer krijgen etc. gebeurt niet automatisch. Ligt meestal aan het feit dat de klant het zelf verkeerd ingevuld heeft. (Ik zeg niet dat dit altijd het geval is maar meestal wel)

    Bovendien zie ik dat je zowel de Helpdesk als Klantenservice had gebeld. Dit soort zaken gaan altijd via klantenservice, is puur administratief.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina