1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

PSSST...Kijk eens hier... We hebben een nieuwtje........

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Thomas, 14 jul 2004.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Volgens mij is dat nog een docis 1.0 modem, dus ik neem aan dat hij wel wordt vervangen als je naar het nieuwe platform gaat. (Of als je telefoon neemt, gebeurt dat zeker)

    Maar ik begeef me nu een beetje op Cees zijn terrein... Hij kan je er vast een beter antwoord op geven als ik.
     
  2. ik probeer al bijna 4 maanden nieuwe modem. maar de hele tijd krijg ik het idee dat ze het niet willen vervangen.. maar goed :)

    (zelfde als die borg hoe zit het daarmee :D)
     
  3. Borg is al een beetje uitgekauwd onderwerp, volgens mij is het wel helder hoe het daarmee staat.

    Je kan je problemen van borg en modem in 1X oplossen door telefoon te nemen :D

    Maar als je idd al 4 maanden de helpdesk belt over je probleem dan zouden ze er al wel wat aan gedaan moeten hebben. Heb je event. emails of andere zaken waaraan we kunnen zien wat de reacties van de HD zijn? Want als je modem er 2 keer per dag uit vliegt moeten er wel ergens wat vlaggetjes gaan wapperen....
     
  4. mha telefoon hoef ik niet, me ouders betalen die zooi en ik heb gewoon een mobiel waar iedereen mij bereikt.

    Het probleem is gewoon dat hij "sporadisch" er uit klapt dus soms 2 keer per dag en dan ineens een week niet bijvoorbeeld.

    in het begin heb ik ze gemailed erover en gebeld. maar het resultaat was 0,0. na enige tijd ben ik het allemaal gestopt omdat het naar mijn idee toch niet vruchteloos was. maar ik zal anders multikabel eens een "officiele" email versturen waar ik mijn probleem nog 1 keer voorleg. wanneer daar niets uit komt zal ik toch jullie inschakelen.
     
  5. Als je een mailtje stuurt, CC hem dan naar ons... (techniek@mgv.multikabel.nl) Ik ga op vakantie, dus het lijkt me safe als je het naar dat adres mailt....
     
  6. okay komt voor elkaar :) bedankt
     
  7. Ik had het na de upgrade ook met me future networks !!
    Die is vervangen door mk met een Motorola !!
    sindsdien heb ik geen problemen meer,..
    Na de upgrade lijkt het modem kwa firmware het netwerk niet aan te kunne,..

    me upload was bagger en me download lag contiun onder de 50 Kb/s

    Ik denk dat mk het probleem nog niet herkend heeft.
    Alleen het is wel een probleem,..!! Anders was me modem niet vervangen. Mocht techniek niks voor je doen !!

    P.M.: je modem mac en adres van je huis,.
     
  8. Na de snelheids verhoging van 1 augutus jonstleden had ik een instabiele
    verbinding en afgelopen zondag knalde ik van het net af.
    S'maandags gebeld met de helpdesk en die contateerde dat er iets niet
    in orde was met de verbinding.
    Dus kwam er een monteur langs om dit even te controleren cq op te lossen.
    Aangezien ik zeer slechte ervaringen heb met het oplossen van problemen
    vreesde ik het ergste.
    Vandaag heeft de monteur mijn future modem vervangen voor een
    motorola modem en in de wijk kast gekeken naar een los kontakt.
    Nu draait alles weer tip top en mijn download snelheid is ook weer goed
    na 1 augustus was het 275 / 295 nu is het gemiddeld 341
    Het kan ook wel eens correct opgelost worden.

    UPDATE:

    Na 1 dag online geweest te zijn weer een instabiele verbinding dus maar eens bellen met de help desk.
    Daar trof ik een dame aan die begon te zeiken over mijn router en zonalarm.
    Wat ik ook probeerde uit te leggen ik was dom en zij wist het wel kortom
    dit schoot niet op.
    Later nog eens gebeld met de helpdesk en toen 25 minuten gebeld met een jongen die rustig de tijd nam en keek wat er loos was helaas was het niet op te lossen om dat mijn nieuwe modem nog maar 1 dag online was dus kreeg ik het advies om a.s. maandag nog maar eens te bellen.De uitgevoerde test met de help desk medewerker leverde de volgende resultaten op.

    Deze test genereert realtime 4 MB dataverkeer
    MultiKabel Internet (Alkmaar) meting is bezig! .... even wachten ....

    Snelheid is 105.025641025641 Kbytes/seconde
    (840.205128205128 Kbit/seconde)

    Met de verbindingsmeter kwam ik op 136KBps down en 32KBps up
    de 341KBps van gisteren daar kan ik nu alleen maar van dromen.

    Word vervolgd.......... :twisted:
     
  9. en ook zonder router getest?
     
  10. Yep zonder router en zonder firewall.
    Een kabel direct van mijn modem in mijn pc maar ook dat mocht niet baten
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina