1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

geen gehoor/verbinding

Discussie in 'Telefonie - Vast' gestart door erbicom, 6 jun 2004.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Bij ons komt de volgende storing met enige regelmaat voor: Na het intoetsen van het nummer dat we willen bellen blijft het helemaal stil, geen signaal dat aan de andere kant de lijn overgaat. Ook als we gebeld worden en we nemen het gesprek aan, is het stil, geen enkel geluid. Later gaat het dan wel goed, de andere partij zegt dan dat de telefoon 5 a 6 keer overging en er toen een ingesprekstoon was te horen. Dit alles lijkt vaker voor te komen als er meerdere gesprekken snel achter elkaar komen. Tevens krijgen we het niet voor elkaar om tijdens een gesprek een tweede gesprek aan te nemen. We horen wel een signaal dat er nog iemand belt, maar aannemen lukt niet. Niet echt een vraag dus, maar misschien zijn er mensen die hetzelfde hebben en zich afvragen of het nu aan MK of aan hun apparatuur ligt. Gr. Erik.
     
  2. wij hebben zo ongeveer hetzelfde ja, ik had alleen het idee dat het aan onze centrale lag... dus toch niet :twisted: heb ik m toch goed aangesloten hehe
    wel vervelend :?
     
  3. Wij hebben hetzelfde, je krijgt geen kiestoon, de foon kiest wel het nummer maar daarna doodse stilte. Wij zijn dan ook niet bereikbaar voor anderen.
    Wat ik ook regelmatig heb is je kiest het nummer en daarna blijft de kiestoon door gaan, na 1 of 2x proberen doet hij het weer. :(
    groet Annet
     
  4. Mensen,

    Om dit probleem op te lossen vraag ik jullie of jullie mij jullie gegevens willen mailen. Ik wil jullie vragen om achternaam, woonplaats, straat en huisnummer te mailen naar thomas@mgv.multikabel.nl. MK zal in overleg met de MGV kijken of we dit probleem kunnen achterhalen en ook oplossen natuurlijk.

    Gegroet,

    Thomas
     
  5. heb hier hetzelfde probleem :oops: :oops:
    laatste tijd weer wat vaker :cry: :cry:
     
  6. oja, PS!!!

    Wanneer jullie dit probleem weer hebben, zouden jullie voor mij de datum, tijd en of jullie bellen naar vast KPN, vast MK of 06 bellen opschrijven!!! Dit helpt met zoeken naar storingen


    Bedankt...

    Thomas
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina