1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

POWER NAAR 37 EURO

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door jeuring, 18 mei 2004.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Wie heeft er ook power en telefonie via multi lopen ? Ik betaal met nog nog vele andere teveel nu blijkt dat wij misschien pas in juli naar die 37 euro gaan ik vind dat pure diefstal.

    lees het bericht van multi :Geachte abonnee,

    Naar aanleiding van uw e-mail kunnen wij u het volgende berichten.

    Het bundel aanbod is een actie van Multikabel ten behoeve van het werven van abonnee's. U kunt in beginsel geen gebruik maken van nieuwe actie's als bestaand abonnee.

    Wij kunnen u wel meedelen dat waarschijnlijk ook voor u een nieuw bundel tarief van kracht zal worden. Dit zal waarschijnlijk in de maand juli 2004 van start gaan.


    :x
     
  2. Natuurlijk betaal ik ook liever vandaag dan morgen minder voor mijn abo. Maar om dit nu meteen als diefstal te betitelen gaat wel erg ver. Hoeveel reclame akties mis je wel niet voor zaken waar jij de volle mep voor hebt betaald?

    Hmm, op de MK site http://www.multikabel.nl/consument.php?page=bundelaanbod&l=3&m2=2&pp=internet staat een verhaal dat suggereert dat ook de huidige abo's hier van zouden kunnen profiteren.
    Zelfs als je het PDF formulier leest zouden ook huidige Power abo's met een MK telefoonaansluiting zonder meer via dit formulier hun korting moeten kunnen claimen. Nergens staat n.l. dat huidige abonnees zijn uitgesloten. Nu weet ik wel dat het niet de bedoeling is van MK, maar zo staat het er toch echt. Het enige wat er in het formulier staat is dat je in aanmerking wilt komen voor beide kortingen.
     
  3. Hmm, op de MK site http://www.multikabel.nl/consument.php?page=bundelaanbod&l=3&m2=2&pp=internet staat een verhaal dat suggereert dat ook de huidige abo's hier van zouden kunnen profiteren.

    Dit is niet een kwestie van suggereren, maar het staat er letterlijk dat bestaande abos hier gebruik van kunnen maken.

    Waarschijnlijk is dit weer een typisch staaltje van Multikabelisme, ze bedoelen waarschijnlijk dat als je je Family abo omzet naar Power en daar gelijktijdig telefoon bijneemt dan krijg je bundelkorting, maar ze zeggen het anders. Dus bestaande Power abo's zijn er "ingetrapt".

    Als ik het van MK nu goed begrijp krijg je dus m.i.v. juli 2004 drie abotarieven voor Power abo, nl: Eén voor bestaande abo's, Eén voor nieuwe abo's met telefoon en Eén voor bestaande internetters met telefoon.
    Lekker duidelijk allemaal.
     
  4. Ik heb Power en ik heb geinformeert of ik ook die €37 mocht betalen als ik, dus als bestaand Power gebruiker, ook telefoon zou nemen. Ik kan dus als bestaand gebruiker ook gebruik maken van het bundelaanbod.

     
  5. Mijn zwager had gebeld met MK en ze zeiden dat hij per juni in het 37 euro tarief kwam .
    Als ze nieuwe abonees willen moeten ze goed zo door gaan!!! Echt reclame ga ik dus voorlopig niet meer maken!!!!!!!!

    Ik hoop dat MK het snel regelt voor iedereen die telefonie heeft en power.

    PS als je iets koopt kan je het altijd ruilen binnen 1 maand en voor de aanbiedingprijs kopen en ik zit net op de telefonie dus moet dit ook kunnen ??????????? VIND JE NIET!!!

    :( :(
     
  6. Multikabel heeft op haar site een bepaalde aanbieding staan. Als ze daar verder geen aanvullende voorwaarden of ingangsdatum bij zetten, kun je ze daar zonder problemen aan houden.

    Onzin. Op het moment dat je iets koopt heb je een overeenkomst gesloten, en deze is niet zomaar te ontbinden. Dat je bij winkels mag ruilen is alleen service, ze zijn dat niet verplicht. Alleen aan bestellingen via internet bij bijvoorbeeld een webwinkel, bij telefonische verkoop of bij colportage aan de deur heb je een officieëlle termijn waarin je een overeenkomst kan ontbinden.
     
  7. Maarten:
    "Onzin. Op het moment dat je iets koopt heb je een overeenkomst gesloten, en deze is niet zomaar te ontbinden. Dat je bij winkels mag ruilen is alleen service, ze zijn dat niet verplicht. Alleen aan bestellingen via internet bij bijvoorbeeld een webwinkel, bij telefonische verkoop of bij colportage aan de deur heb je een officieëlle termijn waarin je een overeenkomst kan ontbinden."

    Als achteraf uit de overeenkomst blijkt dat de inhoud niet hetzelfde is dan de inhoud van de aanbieding, dan heb je altijd het recht om van de overeenkomst af te zien (nietig verklaren).
    Maar ja, het probleem bij MK (en anderen) is dat je hiervoor iemand moet kunnen aanspreken, je loopt hier van het kastje naar de muur. Al deze instellingen, bedrijven hebben zich afgeschermd met zgn. Helpdesks, Klantenservices etc.
     
  8. Klopt inderdaad, maar daar ging het niet om...
     
  9. Op 28 April vroeg ik telefonie aan naast mijn bestaande Power abonnement, op 28 Mei, ik ben omgezet van KPN naar MK en ging dus mijn telefoon abonnement in, op mijn vragen over het combi abonnement werd door MK wisselend geantwoord ..... maar op 4 Juni incasseert MK 37 euro voor het power abonnement voor de maand juni (is dus al meteen de juiste combi-prijs) dus mijn argwaan bleek voor niets !

    Cor
     
  10. multikabel schrijft bij ons nog steeds 43 euro af voor mijn power abonnement, ze blijven volhouden dat die 37 euro een fout is terwijl iedereen die ik ken 37 betaald :cry:
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina