1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Telefoneren via de kabel

Discussie in 'Ziggo - Algemeen' gestart door Vader, 1 okt 2003.

Niet open voor verdere reacties.
  1. true, er zijn idd wel problemen mee. Als ik de verhalen van me pa moet geloven :) maar jah overal zijn problemen mee. zelfde als de digitale decoder voor je tv van MK, ding loopt om de haverklap vast :)
     
  2. Thomas gaf het antwoord al.
    Ik zat ff de forums na een tijd helemaal na te lopen en reageerde. Januari = januari, ff te snel want het verschil van een jaar zag ik niet na al die oliebollen. :oops:
    Maar als ik dan verder lees wacht ik toch nog maar ff. Het blijkt dus wel goed te kunnen gaan maar ook héél erg fout.
     
  3. Nu na 7 maanden telefonie via multikabel gaat het echt perfect ( de eerste 3 dagen niet mee gerekend).
    Nog niet 1 maal problemen gehad. 2 collega's en de buren die het ook hebben, echt het gaat prima.
    Dus hoop ik dat het zo blijft.
     
  4. Bedankt voor je positieve rapport. Ik ben nog niet helemaal over de streep want Bel1649.nl is ook een goed alternatief. Dat gaat over het KPN-net en dat heeft zijn eigen spanningsvoorziening. Bij calimiteiten wel zo veilig want GSM heeft ook niet zo'n erg lange back-up. (als die dat al heeft.)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina