1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Borg van kabelmodem

Discussie in 'Internet - Algemeen' gestart door Anonymous, 4 nov 2002.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo CeeS,
    ik ben benieuwd, ik heb tot dusver nog geen aanbieding gehad van multikabel met betrekking tot de 100 oude pecunia's borg.
    (Gelukkig hebben we de papieren nog!)
    Ik hoop na enig geharrewar met multikabel deze week mijn internet telefonie met de powerbundel te krijgen en zien wat er dan gebeurt.
    Overigens heb ik de indruk, dat het multikabel en de helpdesk een beetje boven het hoofd groeit. ik heb een keer of vijf moeten bellen om alles in orde te krijgen en hopelijk lukt het nu.

    Groetjes,
    Cees (met een kleine s)
     
  2. Normaal moet je dan met een paar weken je borg terugkrijgen.
    Als je het zeker wilt weten kun je er een emailtje naar de klantenservice aan wagen (via het formulier op de website) en even vragen hoeveel borg je straks terugkrijgt en wanneer dat overgemaakt wordt, dan krijg je wel antwoord en weet je wat meer.
    Laat even weten hoe het afgelopen is ...
     
  3. Hallo CeeS,

    ik laat het wel even weten.

    Groetjes,

    Cees
     
  4. En ik heb een nette reactie op mijn e-mail gehad.

    Kortom, 100 gulden hebben ze nu blijkbaar geregistreerd staan als EUR 50. Dat is toch weer een meevaller van EUR 4,62. :o 8)
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina