1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Registreer je gratis om direct zelf berichten te plaatsen en gebruik te maken van extra functies!
    Verberg deze melding

Einde forum C4W

Discussie in 'Internet - Eigen netwerk' gestart door Leonardo!, 20 sep 2002.

Niet open voor verdere reacties.
  1. Onderstaand mijn vraag en antwoord aan de helpdesk van C4W.

    Vraag Leonardo
    Performance C4W-site. Is het forum op de C4W site weggehaald vanwege de anti-reclame? Graag uw reactie.

    Antwoord
    Beste Leonardo,
    Wij hebben besloten om het forum te sluiten en daarvoor in de plaats een feedback-formulier te plaatsen. Dit zal over enige dagen gereed zijn.

    Wij hebben het forum in het leven geroepen om Curtains gebruikers de mogelijkheid te bieden elkaar te wijzen op (on)mogelijkheden van de software, elkaar te helpen met het gebruik hiervan.
    Voor ons biedt een forum een goed inzicht in gebruikerservaringen.

    Helaas hebben wij moeten constateren dat het huidige gebruik van het forum dit doel niet dient.
    Veel berichten bevatten feitelijke onjuistheden en bovendien vinden wij het taalgebruik in sommige berichten niet passen als onderdeel van onze website.

    Daarom hebben wij gekozen voor een 1 op 1 afhandeling van suggesties en verbeteringen.
    De website bevatte reeds een on-line helpdesk en we voegen daar nu de functionaliteit van een feedback formulier aan toe.
    Wij menen hiermee de gebruikers van Curtains beter van dienst te kunnen zijn.

    Ik vertrouw er op u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
    Met vriendelijke groet, Ramon Philippo Team Curtains
     
  2. Dat waren dus een hoop woorden om je gelijk te geven.
    Persoonlijk vind ik, zijn dit stuk voor stuk kul-argumenten.

    Taalgebruik, nee inderdaad geen hoogdravende intellectuele taal. Hier werden gevoelens van ontevredenheid en onmacht geventileerd.

    Onjuistheden, die kan men rechtzetten. Daar is dat forum óók voor. Dezelfde onjuistheden komen ook in de sheets en moet men nog steeds rechtzetten.

    Ervaringen delende gebruikers die elkaar niet zouden dienen? Juist wel, maar op een manier die het C4W team kennelijk niet bevalt.
    Oplossing: We houden het binnenskamers.

    Kennisnemen van gebruikers ervaringen? Ja nou dat konden ze, 't was alleen maar au!

    Na alle reakties op C4W, zie ik dit als een volgende stap in de teloorgang van een idee met ontzettend veel potentieel. doodjammer.

    Ook in de n.g's en op deze site staan de nodige geluiden en ik denk dat die van het C4W forum hier wel verder zullen klinken. Volgende stap:
    stekker uit de news-server en plug uit het quicknet domein?

    Mijn advies : Wees niet bang, dat forum is juist de kans om de zaken recht te zetten en dat men tegemoetkomt aan de kritiek en inderdaad het beste voor heeft. Zo berokken je jezelf meer schade dan je denkt te winnen. Kijk maar eens naar het Symantec-forum, dat staat stijf van de problemen en scheldpartijen en toch verkoopt het nog steeds.
     
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina