1. Welkom op het onafhankelijke Ziggo Gebruikersforum. Een forum voor en door gebruikers van Ziggo.
    Dit nieuwe forum is ontstaan door de samenvoeging van Ziggo-Gebruikers en Chelloo.
    Ontzet Notitie

Nieuwe software voor de Horizon box versie: 1-1-58.021.0_V 1.25_16777396

Discussie in 'Ziggo - Webcare Mededelingen' gestart door Jordy-Ziggo, 18 dec 2012.

  1. CreativeS

    CreativeS Product Tester

    Berichten:
    24.693
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    Dag 5. Foutcode 2010.
     
  2. Dave670

    Dave670 Forum Member

    Berichten:
    11.741
    @Creative,

    Hielp factory reset ook niet ?
     
  3. CreativeS

    CreativeS Product Tester

    Berichten:
    24.693
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    Nope. Alles opnieuw ingesteld. Opnieuw de software er op. Na de update van het stroom gehaald. Bekabeling doe ik niets meer mee, want die is natuurlijk 2 weken geleden door UPC vervangen. Verder werkt de box goed. Alleen die foutcode bij het opstarten (bij zowel [Normaal] als [Hoog]). Knullig.
     
  4. Dave670

    Dave670 Forum Member

    Berichten:
    11.741
    Vreemd, vind het vooral wel knap dat iedereen een ander probleem ervaart na de update.
     
  5. maaknietuit

    maaknietuit Product Tester

    Berichten:
    741
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    soms geen foutmelding, maar ja, je leert er mee leven channel up en we gaan weer kijken
     
  6. CreativeS

    CreativeS Product Tester

    Berichten:
    24.693
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    Dag 6. Geen foutcode bij het aanzetten. Nu begint de willekeur :P
     
  7. Devil-Strike.net

    Devil-Strike.net Quality Member

    Berichten:
    15.277
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    En dan nog raar kijken waarom bug topic niet goed bijgehouden word, ja word aangewerkt maar die bugs of persoonlijke problemen op hbox maakt het er niet makkelijker op om goed bijdetehouden.


    Afijn, hier sinds update bekende hdmi melding 2040? als ik tv aanzet nadat hbox aaangezet is en melding dat verbinding weg is met upc netwerk, ook dit nooit gehad met andere updates.
     
  8. CreativeS

    CreativeS Product Tester

    Berichten:
    24.693
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    Whahaha, werkelijk waar Devil. You've made my day. Ik zie niet in waarom mijn melding hier, jou tegen de borst zou moeten stoten. Staat toch verder los van al die bugmeldingen? Ik heb gewoon last van een storing en meld dat keurig op verzoek van de afdeling die met mij contact heeft opgenomen.

    Overigens, als die opmerking (over dat "bugreporttopic") je toch zo dwars zit, had je het gelijk even moeten melden. Niet na dagen pas mee komen. Ik heb er verder niets meer over gehoord (buiten een algemeen geldend bericht), dus voel me dan ook niet meer geroepen om te helpen.
     
  9. Devil-Strike.net

    Devil-Strike.net Quality Member

    Berichten:
    15.277
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    Had het niet tegen jouw maar in algemeen hoor, dus reageer gewoon normaal of helemaal niet.
     
  10. CreativeS

    CreativeS Product Tester

    Berichten:
    24.693
    Ziggo:
    Alles in 1
    Gebied:
    fUPC
    Ik reageer heel normaal en ja, ik was één van de personen die een opmerking maakte over dat topic dus zo vreemd is het niet. Meld gewoon dagelijks wat er gebeurt naar aanleiding van de nieuwe update.
     

Deel Deze Pagina